וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: הזדמנות אחרונה לרודי גרסיה ברומא, מרצ'לו ליפי מועמד להחליפו

ההדחה של רומא מהגביע האיטלקי עדיין נמצאת על סדר היום, כשמאמנה הצרפתי של הג'אלורוסי לא מתרץ: "המשחק נגד ספציה היה כישלון". האיטלקי הוותיק ולוצ'יאנו ספאלטי הוזכרו כמועמדים להגיע במקומו

אדין דז'קו שחקן רומא מול יוסיפ ברזובץ' שחקן ספציה. GettyImages
רודי גרסיה הגדיר את ההפסד ככישלון. אדין דז'קו במשחק נגד ספציה/GettyImages

ההדחה המפתיעה של רומא מהגביע האיטלקי אתמול (רביעי), לאחר ההפסד בפנדלים 4:2 לספציה מהליגה השנייה, גרמה לראשי הג'אלורוסי להתחיל כבר לחפש מועמדים להחלפתו של רודי גרסיה. הצרפתי, שסופר כבר שבעה משחקים ללא ניצחון מאז שגבר בדרבי על לאציו ב-8 בנובמבר, נמצא על המוקד, כשהדיווחים באיטליה הם על כך שהמשחק הקרוב נגד גנואה ביום ראשון יקבע את עתידו.

רודי גרסיה עצמו אמר לאחר המשחק: "זה לא נורמלי שלא הצלחנו לכבוש שער נגד ספציה במשך 120 דקות. שיחקנו לרוחב ולא תקפנו כמו שרציתי. נמשיך לעמוד בסערה ונצטרך אופי, ובעיקר נצטרך לחזור לרוח שאפיינה אותנו עד הדרבי. הערב הזה היה כישלון מוחלט. אני אדבר עם השחקנים, נגד נאפולי נראנו טוב יותר והוכחנו שאנחנו מסוגלים לשחק באותה רמה, אבל הערב נתנו לספציה להרגיש ביטחון. אני לא אעזוב מעצמי, אשאר כאן ואלחם עד המוות".

נשיא רומא, ג'יימס פאלוטה, פנה לקהל הרב שהגיע וצייץ בטוויטר: "בשמי ובשם הקבוצה, אני מצטער עבור האוהדים. ברכות לספציה על העלייה לשלב הבא". מורגן דה סאנטיס, שוער רומא: "נלחמנו, כמו שאנחנו עושים בתקופה האחרונה, אבל אם נקח את היכולת מהמשחקים האחרונים, לא יצרנו מצבים להבקעה. היום הגנו טוב, אבל לא היינו חדים. כולם צריכים צריכים לעשות יותר, כי מאז שחזרנו מפגרת הנבחרות, יש ירידה גדולה. אסור לנו להגביל את עצמנו למינימום, אנחנו חייבים לעשות יותר עבור הקבוצה".

מאמן יובנטוס בשנת 2003, מרצ'לו ליפי. AP
יחזור לאמן באיטליה? ליפי/AP

מאמן המנצחת, דומניקו די קרלו: "אני מלא מחמאות לכל השחקנים, כי שיחקנו בדיוק כמו שתכננתי וכמו שאנחנו אמורים לשחק. סגרנו את רומא והאטנו את הקצב. רומא לא הייתה גדולה, אבל מגיעה לספציה הערכה על כך שהיא גרמה לרומא לשחק ככה. אנחנו חייבים ליהנות מהרגע הזה, הלילה הזה היה חלום.

על פי הדיווחים, משחקה של רומא נגד גנואה יהיה הצ'אנס האחרון של רודי גרסיה, כשתוצאה לא טובה בו עשויה לגרום לפיטוריו. מרצ'לו ליפי, שלא אימן מאז עזב את גוואנגז'ו הסינית ב-2014, טען לא מזמן שהוא מעוניין לחזור לאמן באיטליה. בנוסף, גם שמם של לוצ'יאנו ספאלטי ו-וולטר מצארי הוזכרו כמועמדים לקחת את התפקיד אם גרסיה יפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully