וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קרלו אנצ'לוטי צפוי להחליף את גווארדיולה בבאיירן מינכן

המאמן שהוליך את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ב-2014 הוא המועמד המוביל לרשת את גווארדיולה, שעל פי הדיווחים יאמן בעונה הבאה את מנצ'סטר סיטי. לאנצ'לוטי יוצע חוזה לשתי עונות במועדון

קרלו אנצ'לוטי פפ גווארדיולה. AP
זה שבא וזה שנכנס? אנצ'לוטי וגווארדיולה/AP

אחרי שהתבשרה שפפ גווארדיולה לא ימשיך כמאמנה בעונה הבאה, באיירן מינכן כבר מתכוננת ליום שאחרי ועל פי הדיווחים המאמן שעשוי להחליף את גווארדיולה במשרה הנחשקת בעונה הבאההוא קרלו אנצ'לוטי. האיטלקי לא אימן מאז שפוטר על ידי ריאל מדריד בסוף העונה החולפת, ועל פי הדיווחים הוא כבר מחזיק בהצעה מהמועדון הבווארי.

בריאיון שערך לפני שבוע, אנצ'לוטי הודה כי הוא מתכוון לחזור לאמן בעונה הבאה, אחרי שהוליך את ריאל מדריד לזכייה עשירית בליגת האלופות ב-2014. אנצ'לוטי, שהעביר שתי עונות מוצלחות גם כמאמן צ'לסי, הוזכר גם כמחליף אפשרי ללואי ואן חאל במנצ'סטר יונייטד, אך לא סביר להניח שיסרב להצעה של באיירן מינכן, שמתכננת, כך על פי הדיווחים, להציע לאיטלקי חוזה לשתי עונות כשהמטרה העיקרית שלו תהיה להוביל את מועדון הפאר הגרמני לזכייה בליגת האלופות.

גווארדיולה החל את עבודתו בבאיירן מינכן בקיץ 2013. הוא הצעיד את הבווארים לשתי אליפויות גרמניה והם נראים בדרכם לעוד אחת. בנוסף זכה עם הקבוצה בגביע הגרמני, בגביע העולם לקבוצות ובסופרקאפ האירופי, אך על פי כל ההערכות הוא צפוי לאמן את מנצ'סטר סיטי בעונה הבאה במקומו של מנואל פלגריני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully