וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הסכם: ליברפול תצרף את מרקו גרויץ' בינואר תמורת שישה מיליון יורו

הקשר הסרבי בן ה-19 מהכוכב האדום בלגרד, ששמו הוזכר בעבר כמועמד למכבי תל אביב, יעשה את הדרך לאנפילד. כבש העונה חמישה שערים ובישל שישה. הוא חשף את העסקה בעמוד הפייסבוק שלו

one

בווידאו: תקציר התיקו בין ליברפול לווסט ברומיץ'

חלון ההעברות של חודש ינואר קרב ובא, ובזמן שקבוצות שונות ברחבי אירופה מחפשות לחזק את עצמן, ליברפול ויורגן קלופ השלימו עסקה אחת שגורמת לאוהדים להתלהב: מרקו גרויץ', קשרה האחרורי בן ה-19 של הכוכב האדום בלגרד, שחוזר גם על ידי צ'לסי והוזכר אף כמועמד להגיע למכבי תל אביב, יחתום תמורת שישה מיליון יורו ויצטרף לקבוצה.

גרויץ' חשף את דבר העסקה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, כשפרסם ידיעה מתוך אתר סרבי. בתחילת החודש הקשר שלל אפשרות למעבר, כשטען שהוא רוצה להישאר בסרביה ולסיים את העונה במדי הכוכב האדום: "אני רוצה לכבד את הקבוצה ואת האוהדים ורוצה לשחק במקום שנותן לי את הסיכויים להתקדם, אבל כרגע אין סיכום מסוים עם אף קבוצה".

כמה מביצועיו של מרקו גרויץ'

כעת, הסיכום הרשמי הגיע והוא יעבור ללירבפול בינואר. גרויץ' כבש העונה חמישה שערים ובישל עוד שישה, ועזר לקבוצתו לדרוס את הליגה הסרבית, עם מאזן מדהים של 62 נקודות ב-22 משחקים, בהם 20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. עוזרו של יורגן קלופ בליברפול הוא זליקו בובאץ' הסרבי-בוסני, ועל פי הדיווחים, הוא זה שמשך את קלופ לשים את עיניו על הכישרון של הכוכב האדום ולהביא אותו לאנפילד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully