וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי סובל מבעיה בכליות, לא ישחק נגד גואנגז'ו באליפות העולם

סיבה לדאגה בברצלונה? אלופת אירופה הודיעה ברגע האחרון שכוכבה לא ישחק בחצי הגמר (12:30, ספורט 1) מול אלופת אסיה בשל חשש לאבנים בכליות, גם ניימאר ייעדר. סרג'י רוברטו ומוניר יחליפו את השניים

אחרי שזכתה בטרבל בעונה החולפת, ברצלונה רוצה לזכות בתואר ראשון לעונת 2015/16 כשתפגוש בהמשך היום (12:30) את גואנגז'ו אלופת אסיה הסינית במשחק השני של חצי גמר אליפות העולם ביוקוהומה, אולם היום התבשרה הקבוצה ברגע האחרון שהיא תיאלץ להסתדר ללא כוכבה הגדול ליאו מסי. הארגנטינאי שחזר לא מזמן מפציעה לא פשוטה, וחזר לעניינים לאחרונה, סובל מבעיה בכליות ובמועדון הודיעו ממש ברגע האחרון שהוא לא יוכל לשחק, כאשר החשש הוא שהוא סובל מאבנים בכליות.

מי שעוד לא כשיר להתמודדות הזו הוא ניימאר שנפצע באחד האימונים בשבוע שעבר, כך שלואיס אנריקה ייאלץ להסתדר ללא שני הכוכבים שלו במשחק וכנראה שמוניר וסנדרו יחליפו את השניים.

הסינים, אותם מאמן לואיס פליפה סקולארי הברזילאי, נשענים על שלד ברזילאי שכולל את רוביניו, פאוליניו, ריקרדו גולארט וגם אלקסון שצפוי לפתוח בחוד. ברצלונה פותחת את דרכה בשלב הזה בעוד שהסינים עבדו קשה מאוד כדי להדיח את אמריקה המקסיקנית בשלב הקודם אחרי ששער של פאוליניו בתוספת הזמן סידר להם 1:2 דרמטי מאוד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (משמאל) מול יורי שחקן ריאל סוסיאדד. AP
שוב מדאיג את ברצלונה. ליאונל מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully