וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ניצחון בכורה לנוויל בוולנסיה, מהפך משוגע לאייבר

העטלפים רשמו 0:2 על בארקאלדו, השלימו ניצחון כפול והעניקו למאמן ניצחון ראשון במועדון. הקבוצה של חוסה מנדיליבר הפכה את ה-3:0 של פונפרדינה מהמשחק הראשון עם 0:4 ענק ודרמטי. בילבאו, ראיו, מיראנדס ולאס פלמאס עלו גם כן

אלברו נגרדו שחקן ולנסיה. GettyImages
מתנה לנוויל. נגרדו/GettyImages

שלב 32 הגדולות של הגביע הספרדי הושלם היום (רביעי) עם שישה משחקים שהשלימו את תמונת העולות לשמינית הגמר. במרגז, ולנסיה ניצחה 0:2 את בארקלאדו ונתנה לגארי נוויל את ניצחון הבכורה שלו, אייבר עלתה שלב לאחר שהפכה את ה-3:0 לפונפרדינה מהמשחק הראשון ל-0:4 ענק ודרמטי משלה, בילבאו טיילה עם 0:6 מול ליננסה, מיראנדס הדיחה את מלאגה עם 1:0 קטן ולאס פלמאס הדיחה את סוסיאדד עם 1:1 אחרי 1:2 במשחק הראשון. ראיו עלתה למרות הפסד 3:1 לחטאפה אחרי 0:2 ביתי במשחק הראשון.

שחקני בילבאו חוגגים. AP
שחקני בילבאו חוגגים/AP

ולנסיה - בראקאלדו 0:2

העטלפים השלימו ניצחון כפול על הקבוצה מהליגה השלישית בזכות שערים של סנטי מינה (8) ואלברו נגרדו (31) והעניקו לגארי נוויל ניצחון בכורה בתור מאמן הקבוצה. נוויל יקווה לרשום גם ניצחון ליגה ראשון מול חטאפה ביום שבת.

אייבר - פונפרדינה 0:4

אחד המהפכים הגדולים בתולדות הגביע הספרדי. הקבוצה של חוסה מנדיליבר הגיעה למשחק עם 3:0 מהמשחק הראשון והצליחה לעלות אחרי משחק דרמטי ומותח. חסוס ברוקאל מהאורחת הורחק בדקה ה-29, מה שהקל על המארחת בביצוע המשימה. בורחה באסטון פתח שניות לפני הירידה להפסקה, סרג'י אנריק הוסיף בדקה ה-62 וסימונה ורדי הכניס את האיפורואה לטירוף בדקה ה-73. פנדל של מיקל ארואבארנה בדקה ה-85 השלים את המהפך ושלח את אייבר לשמינית.

בילבאו - ליננסה 0:6

הבאסקים השלימו 0:8 בסיכום שני המשחקים. דה מרקוס (9), אראסו (49), אצ'יאטה (56), קיקה סולה (62), ראול גארסיה (67) ומיקל ריקו (89) חגגו.

מלאגה - מיראנדס 1:0

ההפתעה הגדולה של הסיבוב. הקבוצה מהליגה השנייה עלתה בסטייל ועם ניצחון כפול אחרי ה-2:1 במשחק הראשון. ג'וניור לאגו כבש את השער היחיד במשחק (73).

חטאפה - ראיו וייקאנו 1:3

ראיו הצליחה לסחוט עלייה בזכות שער החוץ שכבשה מרגליו של אלחסן באנגורה בדקה ה-52, לאחר שכבר הייתה בפיגור 3:0. פדרו לאון (8), סנטיאגו ורג'יני (23) ואלבארו ואסקס (31) כבשו ראשונים, אך ה-0:2 של ראיו מהמשחק הראשון נתן לה את המקום בשמינית.

סוסיאדד - לאס פלמאס 1:1

האורחת עלתה לשלב הבא אחרי שניצחה 1:2 בביתה במשחק הראשון. וויליאן חוסה כבש ראשון ללאס פלמאס (37), סרחיו קנאלס השווה בדקה ה-46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully