וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דורטמונד, הרטה ברלין, בוכום ושטוטגרט עלו לרבע הגמר

אובמיאנג ומיחיטריאן סידרו לצהובים 0:2 על אוגסבורג, דארידה וברוקס העניקו לקבוצה של פאל דארדאי ניצחון דומה על נירנברג. 0:2 גם לבוכום על מינכן 1860. 2:3 דרמטי לשטוטגרט על בראונשוויג בהארכה. ברוז' וגנט עלו לחצי גמר הגביע הבלגי

אמיליאנו אינסואה שחקן שטוטגרט. AP
ניצחון דרמטי. אינסואה/AP

הסיבוב השלישי בגביע הגרמני הגיע היום (רביעי) לסיומו לאחר שאמש העפילו באיירן מינכן, באייר לברקוזן, ורדר ברמן והיידנהיים לרבע הגמר. בורוסיה דורטמונד הצטרפה לחבורה המפוארת עם 0:2 על אוגסבורג, הרטה ברלין עלתה גם היא לרבע הגמר עם 0:2 קל על נירנברג מהליגה השנייה, ושטוטגרט גברה 2:3 דרמטי בהארכה על בראונשוויג. בוכום הדיחה את מינכן 1860 0:2 במפגש על טהרת הליגה השנייה.

בבלגיה, גנט עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 0:1 על מכלן. קני סייף לא שותף, רמי גרשון וחאתם עבד אל חמיד לא היו בסגל. קלאב ברוז' עלתה גם היא לחצי גמר עם 0:2 על ווסטרלו. ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-68 במצב של 0:1 לקבוצתו.

ולדימיר דארידה שחקן הרטה ברלין. AP
עשה את שלו. דארידה/AP

דורטמונד - אוגסבורג 0:2

הקבוצה של תומאס טוכל התקשתה במחצית הראשונה, אך רגע לפני שהחלה להיכנס ללחץ, הגיע פייר אמריק אובמיאנג, כבש בדקה ה-61 מבישול של לוקאש פישצ'ק ונתן לצהובים הרבה אוויר לנשימה. הנריק מיחיטריאן הוסיף בדקה ה-66 ושלח את הצהובים לרבע הגמר.

נירנברג - הרטה ברלין 0:2

הרטה ברלין התקשתה, אך הצליחה להעפיל לרבע הגמר כשרשמה 0:2 על נירנברג מצמרת הליגה השנייה. הקבוצה של פאל דארדאי עלתה ליתרון מרגליו של ולדימיר דארידה בדקה ה-32 לאחר בישול של ודאד איבישביץ'. ג'ון ברוקס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-65.

שטוטגרט - בראונשוויג 2:3

משחק משוגע בסיומו עלתה האחרונה בליגה הראשונה לרבע הגמר על חשבון הקבוצה מצמרת הליגה השנייה. בראונשוויג עלתה ליתרון בדקה השישית משער של ג'וזף באפו, אך גאורג נידרמאייר השווה בדקה ה-21. שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המשחק והלכו להארכה כשבדקה ה-99 הצליח טימו ורנר לעלות את הקבוצה של יורגן קראמי ל-1:2. האורחת לא ויתרה והשוותה בדקה ה-110 משער של אורהאן אדמי. ואז הגיעה הדקה ה-118. טוני סונייץ' קיבל אסיסט מפיליפ קוסטיץ' והצליח להשכיח קצת את הצרות של שטוטגרט בליגה ולקח אותה לרבע הגמר.

מינכן 1860 - בוכום 2:0

במפגש על טהרת הליגה השנייה גברה קבוצת הצמרת על קבוצת התחתית. יאניק הברר (39) וטים הוגלנד (44) הכריעו את המשחק בבליץ של 5 דקות של האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
חוזר אט אט לקצב. רפאלוב/GettyImages

גביע בלגי

גנט - מכלן 0:1

האלופה הצליחה להעפיל לחצי הגמר בזכות שער של ברחט דיאחרה בדקה העשירית. קני סייף היה בסגל אך לא שותף, רמי גרשון הפצוע וחאתם עבד אל חמיד לא היו בסגל.

ווסטרלו - קלאב ברוז' 2:0

צמד של עבדולאי דיאבי (17 ו-73 בפנדל) העניק לקבוצה של מישל פרודום את המקום בחצי הגמר. ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully