וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הפסדנו, אבל מרוצים מכך שלא נשברנו"

16.12.2015 / 22:24

מאמן מכבי ראשון לציון גאה בשחקניו למרות הפסד החוץ 79:76 לנובו מסטו בפתיחת הסיבוב השני ביורופקאפ, בן שימול: "הייתה מלחמה גדולה". כריס רייט נפצע בכתף, אך ככל הנראה לא מדובר בפריקה

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
מרוצה. דרוקר/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון רשמה הערב (רביעי) את הפסד החוץ הראשון שלה העונה באירופה, במשחק הראשון בשלב הבתים השני ביורופקאפ, כשנוצחה 79:76 על ידי נובו מסטו הסלובנית. השחקנים של שרון דרוקר הוליכו לאורך רוב המחצית הראשונה, אך פציעה של כריס רייט בכתף החזירה את הקבוצה הביתית לעניינים, והיא שלטה לאורך המחצית השנייה עד הניצחון. מבדיקה ראשונית נראה כי רייט לא פרק את הכתף, אך אבחנה מדויקת תינתן רק מחר, כשבעיר היין מקווים כי השחקן לא ייעדר לתקופה ארוכה מדי מהמגרשים.

"אני חושב שהייתה לנו הערב מלחמה גדולה ופתחנו את המשחק מצוין", סיכם המאמן שרון דרוקר, "לצערנו איבדנו את כריס מוקדם, אבל אני שמח שהשחקנים שלנו נתנו כל מה שהם יכלו בכדי לחפות על חסרונו והם עשו זאת עם הרבה כבוד. אמנם הפסדנו את המשחק בשלשה האחרונה, אבל אנחנו מרוצים מהקבוצה והדרך ונמשיך אותה כבר במשחק הבא מול הפועל אילת".

בקבוצה לא אהבו את השיפוט במשחק, כשלחובת הכתומים נשרקו שתי עבירות טכניות ועבירה בלתי ספורטיבית נוספת. "היה משחק פיזי מאוד, משחק קשה שהגיע למצב צמוד ובסופו של דבר ההחלטות הקטנות הן אלה שהכריעו את המשחק", אמר בסיום הגארד אבי בן שימול שקלע 6 נקודות, "שמח שלא נשברנו בשום שלב והשארנו את המשחק צמוד לכל אורכו, מכאן ממשיכים קדימה למשחק הבא".

שחקן מכבי ראשון לציון כריס רייט. קובי אליהו
לא חמור. רייט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully