וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קבאני כבש בדקה ה-86, פ.ס.ז' עלתה לרבע גמר גביע הליגה

האורוגוואי עלה כמחליף יחד עם די מריה, שבישל לו את ה-0:1 הדרמטי על סנט אטיין. מלבראנק כבש את שער הפרידה מסטאד דה ז'רלאן ב-1:2 של ליון על טור, גם מארסיי ובורדו ברבע הגמר

סטיד מלבראנק שחקן ליון. רויטרס
השער האחרון בסטאד דה ז'רלאן. סטיד מלבראנק/רויטרס

תמונת העולות לרבע גמר גביע הליגה הצרפתי הושלמה הערב (רביעי) עם ניצחונה הדרמטי של פריס סן ז'רמן 0:1 על סנט אטיין. ליון, בורדו ומארסיי העפילו לשלב הבא והצטרפו לליל, גנגאן, לוריין וטולוז.

פריס סן ז'רמן - סנט אטיין 0:1

האלופה לא מתכוונת לוותר על התואר הנוסף בו זכתה בשנתיים האחרונות. סלבטורה סיריגו פתח בין הקורות, אולי במשחקו האחרון במדי פריס סן ז'רמן, ושמר על שער נקי מול סנט אטיין, שעלתה עם 11 צרפתים בהרכב. זלאטן איברהימוביץ' הרעיד את המשקוף עם מספרת אקרובטית בדקה ה-25, פינה את מקומו לטובת אדינסון קבאני בדקה ה-62, וארבע דקות לסיום ראה את האורוגוואי מכריע את המשחק. אנחל די מריה, שנכנס גם הוא בדקה ה-62, שלח כדור מדוד על פני 35 מטרים לקבאני, שמצד שמאל המשיך מהאוויר אל הרשת. גם זלאטן הריע מהספסל.

ליון - טור 1:2

מרקו סימונה, חלוץ העבר האיטלקי, הגיע עם קבוצתו הצנועה למשחק האחרון בהחלט בסטאד דה ז'רלאן ולא היה רחוק מהפתעה גדולה. קלודיו בובו העלה את ליון ליתרון עם פנדל בדקה ה-38, אבל איברהימה טנדיה איזן בדקה ה-72 ונתן תקווה לטור מהליגה השנייה שרק חיכתה להארכה. אלא שבדקה ה-85 היה זה סטיד מלבראנק הוותיק, שנכנס כמחליף והבקיע את השער האחרון לפני המעבר לאצטדיון החדש. גם ליון ברבע הגמר.

בורדו - מונאקו 0:3

שישה ימים אחרי ההדחה מהליגה האירופית, מונאקו נפרדה ממפעל נוסף. אדם אונס בן ה-19 העלה את בורדו ליתרון בדקה ה-16, דייגו רולאן האורוגוואי (57) והנרי סבה (88) השלימו ושלחו את המדורגת שלישית הביתה.

בורז' פרונה - מארסיי 3:2

נציגת הליגה השנייה הצליחה רק למתוח את מארסיי, שבסופו של דבר המשיכה הלאה. בונה סאר כבש מקרוב בדקה ה-13, אבל בורז' פרונה, בתמיכת להקת הסמבה ביציעים, הצליחה להשוות עם פנדל של לקדר בוסאחה בדקה ה-27. לוקאס אוקמפוס החזיר את מארסיי ליתרון בדקה ה-50 אחרי עבודה יפה של בנגמ'ין מנדי, ובדקה ה-75 ביצע דאבל פס עם רמי קאבלה שסגר עניין. בוסאחה רק צימק עם פנדל נוסף בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully