וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דווייט הווארד עשוי לעבור למיאמי תמורת חסן ווייטסייד"

דיווחים בארה"ב: הסנטר בן ה-30 לא מרוצה מסגנון המשחק של הרוקטס, התלוי לחלוטין בג'יימס הארדן, ומחפש קבוצה שתוכל לקלוט אותו. אם יוותרו על ווייטסייד, ההיט יהפכו למועמדים עיקריים

AP

בווידאו: דייויד בלאט בראיון אחרי משחק

כשנשארו כחודשיים עד לתום מועד ההעברות, מיאמי היט ויוסטון רוקטס מנסות לבשל את אחד הטריידים היותר מעניינים של העונה. דווייט הווארד, שלפי דיווחים, לא מרוצה מדרך המשחק של הרוקטס שתלוי כולו בג'יימס הארדן, מחפש את דרכו החוצה וההיט צפויים לעשות מהלך כדי לקלוט אותו.

ביממה האחרונה מתעסקים בארצות הברית בעיקר באפשרות שהסנטר בן ה-30, שנחשב בעבר לאחד השחקנים הטובים בליגה, אך נמצא בדעיכה גדולה בשנתיים האחרונות, יעשה את דרכו לפלורידה, תמורת חבילת שחקנים לא מבוטלת שתעביר אליה מיאמי.

בתקשורת האמריקאית טוענים שהווארד מחפש אופציות טובות עבורו כשאופציה ריאלית היא מיאמי, שעשויה, בסיטואציה מסוימת, לוותר על חסן ווייטסייד, שיכול להיות אופציה טובה גם עבור יוסטון. כל זאת כמובן בתוספת לבחירות דראפט עתידיות לשני הכיוונים.

שחקן מיאמי היט חסן ווייטסייד (ימין). AP
בדרך לטקסס? ווייטסייד/AP

אחת האופציות הבולטות על פי התקשורת האמריקאית כוללת חבילה של ארבעה שחקנים ממיאמי - ווייטסייד, לואל דנג, ג'סטיס ווינסלו וכריס אנדרסן, שיעשו את הדרך ליוסטון. מנגד, מי שיעשה את הדרך ההפוכה הם הווארד, מונטרצל הארל וג'ייסון טרי הוותיק.

כרגע, הדברים נעשים מתחת לפני השטח, כשלקבוצות יש יותר מחודשיים לבשל דיל, עד תום מועד ההעברות ב-18 בפברואר. במקביל, הווארד והרוקטס בודקים אופציות נוספות, כשברור שיהיה קשה מאוד להשאיר את הסנטר ביוסטון.

דווייט הווארד, יוסטון רוקטס. AP
מאוכזב ממעמדו. הווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully