וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריציו מיקולי הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 36

החלוץ האיטלקי, שכבש 103 שערים בסרייה A והוסיף עוד שניים במדי הנבחרת, החליט לתלות את הנעליים אחרי שפתח את העונה במלטה. שיחק בעבר בפאלרמו, יובנטוס ופיורנטינה

פבריציו מיקולי מנשק את הסמל של פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
103 שערים בליגה. מיקולי/GettyImages, Tullio M. Puglia

החלוץ האיטלקי, פבריציו מיקולי בן ה-36, הודיע הערב (רביעי) באופן רשמי על פרישה מכדורגל אחרי קריירה בת 19 שנים. מיקולי שיחק העונה בבירקירקארה המלטזית, בשורותיה כבש שישה שערי ליגה ב-11 משחקים, ועשוי לשמש כסקאוט של אחד המועדונים הבכירים באיטליה, כך מדווחים במדינה.

מיקולי, ששיחק באקדמיה של מילאן בילדותו, החל את דרכו בבוגרים בקזראנו לפני שעבר לטראנה ומשם ליובנטוס, אליה הצטרף ב-2002. אחרי שעבר בעונת השאלה, נרכש על ידי פיורנטינה ומשם עבר שוב ליובנטוס. בעונת 2007 הגיע לפאלרמו, הקבוצה שבה הפך לסמל, ובשורותיה רשם 165 הופעות במהלכן כבש 74 שערים. ב-2013 עבר ללצ'ה ובתחילת העונה חתם במלטה. מיקולי כבש 103 שוערים בסרייה A, מתוכם 74 עם פאלרמו והוסיף עוד שניים במדי הנבחרת האיטלקית.

מיקולי נקשר בעבר למאפיה הסיציליאנית, ואף הואשם בשיתוף פעולה עימם. באיטליה חשפו עוד ב-2013 כי החלוץ היה אחד השותפים הבכירים במאפיה בשנים האחרונות, וכתב אישום הוגש נגדו על ידי המשטרה בגין עבירות של סחיטה ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully