וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובה הביסה בדרבי את טורינו, רומא ופיורנטינה הופתעו

הגברת הזקנה חגגה עם 0:4 על היריבה העירונית. ספציה מהליגה השנייה הדהימה את הג'אלורוסי באולימפיקו עם 2:4 בפנדלים. הוויולה ופאולו סוזה עפו עם הפסד ביתי מול קארפי. נאפולי עלתה

אדין דז'קו שחקן רומא מול יוסיפ ברזובץ' שחקן ספציה. GettyImages
פאדיחה גדולה לדז'קו ורומא/GettyImages

סנסציה גדולה נפלה הערב (רביעי) בשמינית גמר הגביע האיטלקי, כאשר ספציה הצנועה מהליגה השנייה הדיחה את רומא הגדולה, באולימפיקו, עם 2:4 בתום דו קרב פנדלים ואחרי 0:0 ב-120 דקות.

לאחר ההגרלה, כנראה שלא יותר מדי אנשים נתנו צ'אנס לספציה, המדורגת רק במקום ה-11 בליגת המשנה, אבל היא הגיעה לבירה, מלווה באלפי אוהדים נרגשים, שחגגו בטירוף עם השחקנים בסיום המשחק, בעוד הג'אלורוסי המובכים מבינים שמעתה הם ייאלצו להתמקד בליגה, שם הם כבר נפלו למקום החמישי ובליגת האלופות, שם ממתינה להם ריאל מדריד בשמינית הגמר.

רומא שלטה לאורך המשחק, אך הייתה רחוקה מלהבריק וגם בהארכה היא לא מצאה את הדרך לרשת של לאנדרו צ'יצ'יסולה הארגנטינאי. בפנדלים, מיראלם פיאניץ' ואדין דז'קו החמיצו את שתי הבעיטות הראשונות של המארחת, בעוד שחקני ספציה מדייקים בארבע מארבע, כאשר ג'נארו אקמפורה כובש את הפנדל המכריע. רומא לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, מאז הדרבי ב-8 בנובמבר.

סימונה זאזה יובנטוס חוגג שער. GettyImages
יובנטוס וזאזה טיילו/GettyImages

בטורינו נערך דרבי חד צדדי, בו ניצחה יובנטוס 0:4 קליל את יריבתה העירונית. הגברת הזקנה עלתה ליתרון בדקה ה-28, כאשר אלברו מוראטה ביצע מהלך מצוין באגף שמאל ושלח רוחב לסימונה זאזה, שבנגיעה הפציץ לחיבורים שער מצוין. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, טורינו נותרה בעשרה שחקנים אחרי שכריסטיאן מולינרו פגע בסטפן ליכטשטיינר. הכדור החופשי אחרי העבירה הזו עלה לרחבה וזאזה ניצל טעות בהגנה כדי להכפיל את התוצאה. בדקה ה-73, פאולו דיבאלה, שנמצא בכושר מדהים לאחרונה, שלח כדור מדויק ברגל שמאל לפינה מ-16 מטרים והקינוח היה שייך לפול פוגבה, ששמונה דקות לסיום סובב כדור חופשי מושלם לחיבורים.

פאולו סוזה ופיורנטינה הודחו גם הם מהגביע האיטלקי, לאחר הפסד ביתי, 1:0 לקארפי, משער של אנטוניו די גאודיו בדקה ה-76, שבעט מקצה הרחבה לפינה ושלח את קבוצתו לרבע הגמר. גונסאלו רודריגס וג'רי אמבקוגו הורחקו בדקה ה-95.

בניגוד לגדולות האחרות, נאפולי עשתה את העבודה עם 0:3 קליל על ורונה. עומאר אל קאדורי דחק מקרוב את הראשון בדקה הרביעית, דריס מרטנס הכפיל עם שער נהדר אחרי מבצע אישי (12) וחוסה קאייחון קבע את תוצאת המשחק עם עוד שער קל מתוך הרחבה (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully