וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני פגש את ג'יבריל רג'וב ביריחו: "אפשר לגשר על הפערים"

יו"ר ההתאחדות הישראלית פגש את יו"ר ההתאחדות הפלסטינית במסגרת הפגישה השנייה של הוועדה המפקחת מטעם פיפ"א על מציאת פתרונות לסוגיות שונות בין הצדדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסים להגיע לפיתרון. עיני עם רג'וב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפגישה השנייה של הוועדה המפקחת מטעם פיפ"א על מציאת פתרונות לסוגיות שונות בין ההתאחדות הישראלית למקבילתה הפלסטינית, נערכה היום (רביעי) ביריחו בהשתתפות יושב ראש ההתאחדות הישראלית, עופר עיני, המנכ"ל רתם קמר, ראש אגף הנבחרות רונן הרשקו, יושב ראש ההתאחדות הפלסטינאית, ג'יבריל רג'וב וכן טוקיו סקסוואל. גם ראש הממשלה הפלסטינית, ראמי חמדאללה, נכח במקום.

"נגיע לכל מקום במטרה למצוא פתרונות הוגנים ומקובלים", אמר עיני. "יש לא מעט מחלוקות ופערים, אבל עם רצון טוב ורעיונות קונסטרוקטיביים אפשר לגשר על הפערים. יש עוד הרבה עבודה, ונראה כי יו"ר הוועדה וכל השותפים לה נכונים לזה. הכדורגל צריך לחבר והתפקיד שלנו הוא להבטיח שכך יהיה".

ג'יבריל רג'וב הוסיף: "שמחתי לארח את עמיתי הישראלים ביריחו, בדיוק כפי שהרגשתי כאשר הגענו לפגישה הראשונה בנושא בלת אביב. אני רואה נכונות גדולה מצד ההתאחדות הישראלית להעמיד פתרונות אפקטיביים ורוצה להאמין שיושגו הבנות שיאפשרו לשחק כדורגל בחופשיות בכל מקום בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully