וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה בזול: מכבי תל אביב נקנסה ב-5,000 שקל בעקבות אירועי סכנין

16.12.2015 / 20:45

הצהובים נקנסו ב-10,000 שקלים על האבוקה שהודלקה במשחק מול כפר סבא וספגו עונש קל יחסית גם בעקבות התפרעות האוהדים מול סכנין. גיא חיימוב הורחק ממשחק אחד וספג קנס של 1,500 שקל

אדריאן הרבשטיין

אחרי שאוהדי מכבי תל אביב הדליקו אבוקות במשחקי החוץ בכפר סבא לפני שבועיים ובסכנין לפני כשבוע, עמדה הקבוצה לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. במהלך הדיון ביקשה מכבי תל אביב שהתקשורת לא תהיה נוכחת והעיתונאים עזבו את החדר למספר דקות. הקבוצה חשפה במהלך הדיון צילומים שבהם נראים האוהדים שהדליקו את האבוקות ונתפסו בהמשך.

תחילה נערך הדיון הראשון, על הדלקת האבוקות בכפר סבא, אירוע עליו נקנסה מכבי תל אביב ב-10,000 שקלים. לאחר מכן נקנסה ב-5,000 שקל על רקע האירוע בסכנין. אריאל אברם, סמנכ"ל כדורגל במכבי תל אביב, ייצג את הקבוצה בדיון ואמר: "באצטדיון בכפר סבא אין מצלמות אבטחה. הגענו למשחק כאורחים. הגענו להתמודדות עם שמונה מאבטחים שלנו וצילמנו את היציע. הצילום נעשה מרחוק בגלל התנאים באצטדיון. האוהדים פרשו דגל פריסה וכך הסוו את עצמם ובכל זאת הצלחנו להגיע לאוהד, אף על פי שמדובר בצילום מטושטש ולא הצלחנו לזהות את אותו אוהד בצורה ודאית".

אוהדי מכבי תל אביב מדליקים אבוקה. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה נענשה. אוהדי מכבי תל אביב והאבוקות/אדריאן הרבשטיין

בתחילת הדיון השני, על האבוקות בסכנין, אמר אברם: "יש מאבק של ארגון האוהדים נגד המועדון ככל הנראה בעקבות פעולות שמבצעת מכבי תל אביב נגד אוהדים פורעי חוק. הבאנו למשחק הזה אוהלי בידוק מיוחדים כדי לערוך בידוק לאוהדים שלנו כפי שאנו עושים בכל משחק חוץ. מדובר בהוצאה של למעלה מ-10 אלף שקלים. אמצעי הפירוטכניקה הועברו דרך הגדרות בסכנין ולא דרך אמצעי הבידוק שהבאנו במיוחד איתנו מתל אביב".

אברם הוסיף בציניות: "החבר'ה שהואשמו הורחקו מדוחא לחודשים ספורים. אני בטוח שהם לקחו את זה קשה. באוהל הבידוק היו תמונות של האוהדים המורחקים, אך הם הצליחו להיכנס. אין לנו עדיין מערכת אוטומטית לזיהוי פנים. אנחנו מתחילים בתהליכים של שלילת המנוי, הרחקות והגשת תביעות נגד האוהדים שלנו שהתפרעו בסכנין. נעשה הכול כדי למנוע מהם להיכנס למשחק מול הפועל באר שבע".

הדיין נעם לובין הגיב: "עד שבתי המשפט לא יפעלו כמו שצריך, לא יהיה שום שינוי בכדורגל".

במהלך הדיון ניגש אברם אל הדיין עם מחשב נייד, כשעל הצג שלו קטע וידאו שצולם ממצלמות אנשי האבטחה שמכבי תל אביב הביאה על חשבונה לדוחא. בצילומים רואים את הדלקת האבוקות על ידי האוהדים ואת האוהדים שמחזיקים באבוקות ולמעשה טענה מכבי תל אביב בפני בית הדין שבזכות הפעולות שהיא מבצעת ניתן בעתיד לעצור את המתפרעים, כאשר הקבוצה עצמה פועלת בדרכים שהיא יכולה כגון תביעות כספיות נגד אותם מתפרעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב. ניב אהרונסון
"לא מאמין שאני פה". חיימוב/ניב אהרונסון

בנוסף עמד לדין גיא חיימוב, על העלבת שופט במשחק קבוצתו מול הפועל באר שבע. שוער קרית שמונה ספג עונש הרחקה ממש אחד בפועל וקנס של 1,500 שקל, כשהוא מזוכה מסעיף של העלבת שופט אך אשם בסעיף של התנהגות בלתי הולמת.

"אני לא מאמין שאני בכלל נמצא פה בבית הדין", אמר חיימוב לפני פסק הדין. "ירדתי למגרש כדי להרים את השוער. אמרתי לשופט 'חבל שאתה נותן לבאר שבע שריקות קלות'. אני מוכן ללכת לפוליגרף כי לא אמרתי לשופט את מה שהוא כתב עליי. לא עשיתי שום דבר ממה שהוא כתב. חבל שזו מילה נגד מילה ושהוא לא נמצא כאן". הדיין נועם לובין הגיב: "גם האמירה לשופט 'חבל שאתה נותן שריקות קלות' זה לא בסדר. השופט שמע משהו ופירש את הדברים בצורה מסויימת. אל תדבר עם השופטים, אל תנהל שיחות כאלה במיוחד כשאתה לא רשום בטופס המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully