וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט בגמר אליפות העולם לקבוצות, ברצלונה תצטרף בחמישי?

לוקאס אלאריו כבש בדקה ה-72 ואלופת דרום אמריקה גברה 0:1 על הירושימה. ברצלונה תשחק נגד גוואנגז'ו ופליפה סקולארי בקרב על הכרטיס הנוסף (ה', 12:30, ספורט1). הגמר ביום ראשון

AP

בווידאו: אוהדי ריבר פלייט ביפן

ריבר פלייט הארגנטינאית עלתה היום (רביעי) לגמר גביע העולם לקבוצות אחרי ניצחון 0:1 על הירושימה היפנית. לוקאס אלאריו נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-72 ואלופת דרום אמריקה עלתה למשחק על התואר העולמי, למרות שלא הייתה טובה יותר מהיריבה שלה. הטורניר מתקיים ביפן והירושימה מופיעה בו בזכות היותה האלופה המקומית.

מחר יתקיים חצי הגמר השני ובו ברצלונה תשחק נגד גוואנגז'ו הסינית, אלופת אסיה לשנת 2015 (12:30, ספורט1 וספורט1 HD). ניימאר לא ישחק במדי אלופת אירופה בגלל פציעה ולא יפגוש את מאמנו לשעבר בנבחרת ברזיל, לואיז פליפה סקולארי, שאמר: ניימאר הוא אחד משלושת הכדורגלנים הטובים בעולם והיעדרות שלו תפגע בכל קבוצה. חוץ מברצלונה, לה יש 25 שחקנים מאוד דומים בסגנון שלהם".

משחק הגמר יתקיים ביוקוהמה ביום ראשון בשעה 12:30 ורק הפתעה גדולה מאוד תמנע מפגש בין ברצלונה לריבר פלייט. בשנה שעברה ריאל מדריד ניצחה את סן לורנסו 0:2 במשחק גמר ספרדי-ארגנטינאי. ברצלונה גברה על אסטודיאנטס 1:2 אחרי הארכה ב-2009. קורינתיאנס הברזילאית (0:1 על צ'לסי ב-2012) היא הקבוצה הלא-אירופאית היחידה שזכתה בתואר מאז 2006.

שחקן ריבר פלייט, לוקאס אלאריו. AP
שער ששווה הופעה בגמר. אלאריו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully