וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: איגודלה נופח במונית, אוהד סיטי משפיל את יונייטד

כוכב גולדן סטייט מעניש את הנהג ומשחרר, אוהד אסטון וילה מתוסכל ונשבר, אוהד סיטי במתיחה טלפונית קורעת, שוער בן 14 דוהר כל המגרש וכובש. וגם, פרויקט מיוחד: מלחמת הכוכבים על מגרש הספורט

צילום מסך

בווידאו: תוכנית נוספת של "הכל שטויות"

10:00: איגואדלה משחרר במונית

אנדרה איגודלה הוא אומנם ה-MVP של סדרת הגמר ואחד מכוכבי האליפות של גולדן סטייט, אבל לפני הכל הוא בן אדם, שייתכן שסובל מגזים מפעם לפעם, וכשהכדורסלן נכנס למונית שהנהג שלה לא מצא חן בעיניו, הוא הודיע בפירוש: "הנהג הזה כל כך גרוע שאין לי שום בושה לשחרר את הגז למושבי העור שלו".

9:45: אוהד אסטון וילה קרע את המינוי

מה נגיד? אפשר להבין אותו. אוהד אסטון וילה פרסם בטוויטר תמונה של המנוי הגזור שלו, אחרי שנשבר מהקבוצה הכושלת שלו. לנוכח העובדה שמנוי לקבוצה עולה בין 350 ל-500 ליש"ט, ולאור העובדה שנותרה עוד חצי עונה, הבחור המתוסכל זרק לפח כמה מאות פאונדים (אבל הרוויח שבתות שקטות).

9:25: אוהד מנצ'סטר סיטי מותח ועוקץ

אוהד מנצ'סטר סיטי ערך מתיחה טלפונית משעשעת על משרד כרטיסים, כשביקש לקנות כרטיסים למשחק הבא של מנצ'סטר יונייטד בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. כידוע, יונייטד הודחה מהטורניר. חי חי חי.

8:50: שוער בן 14

שוער ברזילאי בן 14 לוקח פיקוד. כל מילה מיותרת.

8:00: מי יעצור את הרצף של מילווקי

החנות הרשמי של ה-NBA הוציאה למכירה חולצה חדשה: "מילווקי עוצרת כאן". כידוע, הבאקס היו אלה שעצרו את גולדן סטייט אחרי 24 ניצחונות רצופים העונה.

7:00: ESPN מציגים: מלחמת הכוכבים במגרשי ספורט

לקראת יציאת הסרט החדש של "מלחמת הכוכבים", פרויקט גרפי נהדר של ESPN מציג את הדמויות מהסרט בעולם הספורט. מומלץ, לא רק לחובבי הסדרה.

צפו באייטם המצוין

דארת' ויידר במגרש בייסבול. (אילוסטרציה של ESPN),
דארת' ויידר במגרש בייסבול/(אילוסטרציה של ESPN)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully