וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בנתניה: "עטר היה אופטימי, אבל עכשיו הוא התפכח"

16.12.2015 / 13:47

במועדון לקחו קשה את ההדחה מגביע הטוטו: "הבעיות כאן יותר עמוקות ממאמן כזה או אחר". מומודו סיסיי המאכזב יתבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת, ג'בארין נופה מהסגל אחרי שאיחר

one

תחושות קשות מאוד במכבי נתניה בעקבות ההפסד אמש (שלישי) לבני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו. בקבוצה קיוו להשיג ניצחון שישפר את הביטחון של השחקנים לקראת המשך מאבקי התחתית, אבל גם בנו על הכנסה של 350 אלף שקלים – מענק ההעפלה לחצי גמר המפעל.

היו"ר דורון אוסידון עזב את האצטדיון בנתניה בהרגשה רעה מאוד ומקורביו סיפרו כי למרות שמדובר בהפסד במפעל השלישי בחשיבותו, זה היה אולי המשחק הכי קשה שהוא עבר מתחילת העונה. אוסידון יצטרך כעת לחפש עוד מקורות כספיים כדי לערוך את השינויים שהקבוצה זקוקה להם בחלון ההעברות הקרוב, מאחר שהוא בנה על הכסף שייכנס מגביע הטוטו. ההכרח הוא להתחזק בחלק הקדמי לפחות בשני חלוצים ישראלים. איציק כהן מבית"ר ירושלים ודודו ביטון מהפועל תל אביב מועמדים, אבל גם חלוצי מכבי חיפה ובראשם אלון תורג'מן ושחר הירש מבוקשים.

אתמול גם נמתחה לראשונה ביקורת על המאמן ראובן עטר שהבטיח עם כניסתו לתפקיד שתוך חודש וחצי מכבי נתניה תיראה אחרת. "יכול להיות שראובן מבין היום שעם מחויבות ורצון אי אפשר להשיג את התוצאות", אמר אחד השחקנים. "יש לנו בעיות הרבה יותר עמוקות. הוא היה אופטימי בהתחלה והיום הוא התפכח. בכל מקרה, היום מבינים שיש לנתניה בעיות יותר עמוקות ממאמן כזה או אחר".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
"בחלק הקדמי הכל תקוע". עטר/מגד גוזני

מומודו סיסיי קיבל אתמול את הצ'אנס האחרון שהיה לו כדי להישאר עד סוף העונה, אבל הוחלף בדקה ה-30 והוא יתבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת. עטר הסביר את החילוף: "הוא הפסיד בקלות כדורים שהגיעו אליו. נתתי לו לפתוח וחשבתי שהוא יהיה יותר טוב. הוא איבד את הביטחון ואיבד כדורים בקלות".

עטר הוסיף: "אם לא נשתנה בינואר, תהיה לנו בעיה. זה ברור לכולם ובראשם לדורון. כל המשחקים שלנו נראים אותו הדבר. אנחנו עובדים, סוגרים, והדברים עובדים בהגנה ובקישור אבל בחלק הקדמי הכל תקוע. יש המון לחץ על הקבוצה. נעשה את המקסימום עד ינואר ובינואר נתחזק".

החלוץ הצעיר עבד ג'בארין, שכבש את השער במשחק הראשון מול בני יהודה לפני שבועיים היה מתוכנן לפתוח בהרכב, אבל איחר להתכנסות של השחקנים לפני המשחק במועדון ועטר החליט לנפות אותו מהסגל ולהרכיב את נבו מזרחי במקומו. בנתניה טוענים כי זו לא הפעם הראשונה שג'בארין מאחר למשחקים אלא שעד היום זה היה במחלקת הנוער ולא בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully