וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחקנים מתלוננים על כך שיוקאנוביץ' לא חושף את ההרכב

16.12.2015 / 8:28

חלק משחקני האלופה לא אוהבים את זה שהם לא יודעים אם יפתחו עד שעות ספורות לפני משחקים: "כדורגלן צריך לדעת אם הוא בהרכב 48 שעות לפני משחק". סמפדוריה שוב מתעניינת בזהבי

one

יותר ויותר שחקנים במכבי תל אביב התלוננו לאחרונה בפורומים שונים שהשיטה של סלבישה יוקאנוביץ' ששומר בחשאיות על ההרכב עד האסיפה האחרונה בשעות שלפני המשחק, לא עושה להם טוב. השחקנים טוענים שהעובדה שהם לא יודעים את ההרכב עד שעות ספורות לפני משחקים, פוגעת בהכנה שלהם.

אחד השחקנים סיפר לוואלה! ספורט: "יכול להיות שזו שיטה שנותנת יותר מוטיבציה באימונים, אבל היא לא נותנת שקט ורוגע לנפש לקראת משחקים. נכון שיש שחקנים שהם באנקר בהרכב ויודעים שהם ישחקו, אבל יש קרב גדול בקישור או במרכז ההגנה. זה ששחקן לא יודע שהוא משחק כמה ימים לפני משחק, זה לא טוב".

אותו שחקן הוסיף: "שחקנים רוצים להתכונן למשחק בשקט, לדעת אם הם פותחים או לא. להכין את עצמם בראש למשחק. אפשר לשמור על עמימות לאורך כל השבוע, אבל שחקן צריך לדעת 48 שעות לפני משחק אם הוא בהרכב. שינסו את זה פעם ויראו אם זה לא ייתן יותר לשחקנים".

seperator

במכבי תל אביב יחלו מחר בהכנות המקצועיות למשחק הצמרת נגד הפועל באר שבע ביום שני. שלומי אזולאי עשוי להיעדר לאחר שמתח בצורה קלה את שריר הירך האחורי במשחק מול בני סכנין שלשום והוחלף כבר אחרי 22 דקות.
אתמול התקיימה ישיבה בין של נציגי ההנהלה עם המשטרה במהלכה סוכם כי 80 שוטרים ו-420 סדרנים יאבטחו את המשחק. ההנחיות לגבי המשחק התמקדו בבדיקות קפדניות מאוד לפני הכניסות ליציעים, בדיקות לגילוי אוהדים בגילופין וכן שימת דגש על הפרדה מוחלטת בין הקהלים של מכבי ובאר שבע.

אחר הצהריים יגיעו נציגי המועדון לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בעקבות פתיחת האבוקות ורימוני העשן במשחקי החוץ בכפר סבא לפני פחות משבועיים ומול סכנין השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
השחקנים מתלוננים. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

על פי דיווחים באיטליה, סמפדוריה שוב מתעניינת בערן זהבי. הקבוצה מגנואה כבר גיששה בנוגע לחלוץ מכבי תל אביב ביוני האחרון, אבל המגעים היו ראשוניים בלבד ולא הבשילו לעסקה. כעת טוענים בארץ המגף שהמאמן החדש וינצ'נזו מונטלה רוצה לחזק את החלק הקדמי וששמו של זהבי עלה פעם נוספת.

לסמפדוריה דווקא יש תפוקה נאה העונה - 22 שערים שמציבים אותה במקום החמישי בקטגוריה הזו בסריה א', אבל היא מדורגת במקום ה-16 בטבלה, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

זהבי שיחק בפאלרמו האיטלקית במשך שנה וחצי, לפני שחזר לישראל וחתם במכבי תל אביב בינואר 2013. כמות השערים שלו בשלוש השנים האחרונות הפכה אותו לשחקן מסקרן עבור קבוצות מסוימות באירופה ובשבועות האחרונות האנובר מביעה בו עניין רב. גם ביממה האחרונה פורסמו מספר דיווחים על כך שזהבי הוא אחד מהמועמדים לקבוצה הגרמנית.

בתקשורת הגרמנית טוענים שמכבי תל אביב דורשת לפחות שלושה מיליון יורו על מלך שערי הליגה הישראלית. מדובר בסכום שלא קבוצה תמהר לשלם על שחקן בן 28 וחצי, בעיקר מכיוון שהיא תתקשה למכור אותו ברווח כספי שנתיים-שלוש לאחר מכן.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
לא כל קבוצה תמהר לשלם שלושה מיליון יורו על שחקן בן 28. זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully