וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני הרצליה חוששים: תום מעיין קרע את הרצועה הצולבת

16.12.2015 / 7:48

הרכז הצעיר (22, 1.85) שפתח את העונה בצורה נהדרת סובל ככל הנראה מפציעה בברך שתגרום לו להחמיץ את המשך העונה. רשם 3.7 נקודות ו-3.9 אסיסטים למשחק. במועדון ינסו לצרף רכז ישראלי במקומו

one

גארד בני הרצליה תום מעיין גמר ככל הנראה את העונה כשהאבחנה לפציעת הברך שמטרידה אותו בשבוע וחצי האחרונים גילתה כי הוא סובל מפגיעה ברצועה הצולבת של הברך. החשש הוא כי מעיין קרע את הצולבת ולמעשה גמר את העונה, ותשובה סופית תתברר בנושא זה בקרוב. בשבועות האחרונים סבל הגארד הצעיר מחוסר מזל מדהים, כולל פריקת אצבע ופציעה נוספת ברגל.

תום מעיין שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
חוסר המזל נמשך. תום מעיין/מגד גוזני

מעיין (22, 1.85) שיחק במשך עונה וחצי במכללות במדי סיטון הול לפני שנאלץ לחזור לישראל בשל שירותו הצבאי וחתם על חוזה ארוך טווח בהפועל ירושלים. במשך עונה וחצי במדים האדומים לא קיבל הזדמנות אמיתית, ובקיץ האחרון עזב את הקבוצה וחתם לשנתיים בהרצליה. בעשרה משחקים בהרצליה שיחק יותר מכל התקופה שלו בירושלים, קלע 3.7 נקודות, הוסיף 3.9 אסיסטים והוריד 2.7 ריבאונדים. משחקו הטוב ביותר הגיע במשחק הרביעי נגד מכבי ראשון לציון כשקלע 6 נקודות, מסר 13 אסיסטים, חטף 6 כדורים והוסיף 4 ריבאונדים.

בהרצליה יחכו לתשובה הסופית לגבי הפציעה של מעיין והחלו לחשוב על אפשרויות חיזוק של הסגל, כשבקבוצה יצרפו רכז נוסף לצידו של מורן רוט, שנראה טוב יותר בשבועות האחרונים מאשר בפתיחת העונה. הקבוצה של מיקי גורקה פתחה את הליגה עם שלושה הפסדים רצופים, אך לאחר מכן ניצחה בשישה מתוך שבעה משחקים, כשבשבוע שעבר היא נועלת את הסיבוב הראשון עם הפסד ביתי 81:75 להפועל ירושלים. בשבת תארח הרצליה את הפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully