וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: סמואל אטו מונה למאמנה הזמני של אנטליהספור

השחקן הקמרוני בן ה-34, שהצטרף לקבוצה בתחילת העונה ואף הרשים במדיה עם 13 שערים, יחליף את יוסוף שימשק שפוטר בתחילת החודש. ינהל את המשחקים לצד העוזר הנוכחי, מהמט אורלו

סמואל אטו שחקן אנטליהספור. GettyImages
סמואל אטו בתפקידו החדש/GettyImages

הקריירה של סמואל אטו קיבלה עוד תפנית, כשהחלוץ מונה למאמנה הזמני של קבוצתו, אנטליהספור. הקמרוני בן ה-34 הגיע לקבוצה בתחילת העונה בקול תרועה לאחר תקופה לא מוצלחת בסמפדוריה, ואפילו הרשים מאוד כשכבש 13 שערי ליגה והיה מלך השערים. כעת, לאחר שהקבוצה פיטרה את מאמנה יוסוף שימשק בתחילת החודש, אטו ינהל את המשחקים לצד מי שהיה עוזרו של שימשק, מהמט אורלו. אנטליהספור, שנמצאת רק במקום התשיעי בליגה, הוציאה הודעה שהמינוי של השניים הוא זמני.

סמואל אטו כבר הפך לדמות מוערכת מאוד בקבוצה, כששאר השחקנים מכנים אותו 'סבא אטו'. אטו ניהל את האימונים השבוע ויעמוד על הקווים עד אשר יימצא מאמן חדש. כשחקן, הקמרוני זכור כשחקן מתקופתו בריאל מדריד, מאיורקה, ברצלונה ואינטר, כשגם באברטון הוא העביר תקופה. אנטליהספור, ששקלה להביא בתחילה העונה גם את רונאלדיניו ולאחרונה גם את אנדרה פירלו, תנסה לצאת מהמצב הרע ולהשיג יותר נקודות בזמן שאטו יאמן אותה.

"ישבנו עם אטו ואורלו והסברנו להם את המצב", אמר גולטקין גנסר, הבעלים של הקבוצה. "הם יאמנו את הקבוצה יחדיו עד שימונה מאמן חדש. אנו מודים ליוסוף שימשק על הזמן שאימן כאן. אין כרגע אף מאמן חדש באופק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully