וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "שמעו את ההוראות של אבי לוזון יותר מאשר את ההוראות שלי"

מאמן מכבי פתח תקוה חגג את העלייה לחצי גמר גביע הטוטו: "מענק? לוזון אמר שהוא בזבז הכול עוד בעונה שעברה. גביש נתן לי חומר למחשבה". רוני לוי: "אני בטוח שנהיה טובים יותר בסיבוב השני"

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
מרוצה. בן שמעון/ברני ארדוב

מכבי חיפה נפרדה הערב (שלישי) מתואר ראשון לעונה זו. הירוקים סיימו את משחק החוץ שלהם מול מכבי פתח תקוה ב-1:1 ברבע גמר גביע הטוטו והודחו בעקבות ההפסד 1:0 במשחק הראשון למלאבסים. רגע לפני שהיא מארחת את הפועל כפר סבא בבית, רשמה מכבי חיפה משחק שלישי ללא ניצחון מתוך ארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

"ראיתי את אבי לוזון ביציע והוא מרוצה מדברים אחרים", אמר רן בן שמעון. "שיחקנו בחצי הראשון כדורגל זוועתי, זה לא מובן לי, אבל בחצי השני שיחקנו יפה מאוד. עודד גביש לא שיחק חצי עונה. הוא נתן שני משחקים נפלאים בגביע הטוטו, זה נותן חומר למחשבה. הוא שחקן יוצא מהכלל, כל הכבוד לו. העימות בן גיגי למונונגה? זה חרג מגבול הנורמה. אנחנו מטפלים בזה. העקרונות שלנו גמישים מהעקרונות של המאמנים הוותיקים. יש כאלו שלקחו אחריות על מה שעשו ויש כאלו שלא. כל אחד טופל בנפרד. מענק? אבי אמר שהוא בזבז את זה כבר בעונה שעברה. שמעו את ההוראות שלו יותר חזק משלי".

עודד גביש הוסיף: "זו תוצאה שטובה לכל הקבוצה. כולם צריכים להבין שאנחנו באים לנצח וזו המטרה שלנו באימונים ועל אחת כמה וכמה במשחקים. אני מבחינתי חי את הרגע ובא כל יום כדי לעשות את המיטב ולתת חומר למחשבה למאמן. לקח לי זמן להבין את הסטנדרטים של רן ושל המועדון, יש פה דרישה לקפדנות מאוד גדולה".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אופטימי לקראת הסיבוב השני. לוי/ברני ארדוב

"באנו בגישה טובה למשחק ושיחקנו טוב מאוד", ציין רוני לוי. "אנחנו מאוכזבים, אבל נמשיך קדימה. היה חשוב לנו ששחקנים אחרים יקבלו דקות וניסיו לעשות חלוקה. אני בטוח שהסיבוב השני יהיה טוב יותר. אני מרוצה מאוד מהתנהלות השחקנים ומהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully