וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדריה הדיחה את גנואה מהגביע, שער מהסרטים לצ'אבי אלונסו

אחרי שהדיחה את פאלרמו, הקבוצה מהליגה השלישית ניצחה בחוץ 1:2 עוד קבוצה מהסרייה א'. אינטר הביסה 0:3 את קליארי. גביע גרמני: וולה מ-30 מטר של קשר באיירן מינכן סידר לה 0:1 על דרמשטאדט. אנגליה: כיאל בישל בתיקו של ברייטון

בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול ג'וניור הוילט שחקן ק.פ.ר. GettyImages
ברייטון עדיין בלתי מנוצחת. בירם כיאל מול ג'וניור הוילט/GettyImages

בליגות הגדולות של אירופה ניצלו את יום שלישי כדי לערוך משחקי גביע. בגרמניה באיירן מינכן ורדר ברמן ובאייר לברקוזן עלו לרבע הגמר, אבל ההפתעה הגדולה נפלה באיטליה שם אלסנדריה מהליגה השלישית המשיכה להדהים ואחרי שהדיחה את פאלרמו בסיבוב הקודם, רשמה הפתעה נוספת עם 1:2 בחוץ על גנואה לאחר הארכה. במשחק נוסף אינטר המוליכה טיילה לשלב הבא עם 0:3 על קליארי.

*ברייטון רשמה תוצאת תיקו שנייה ברציפות (2:2 מול קווינס פארק ריינג'רס) ואיבדה את המקום הראשון בצ'מפיונשיפ בעקבות הניצחון של מידלסברו על ברנלי (לבורו הפרש שערים עדיף). תומר חמד פתח והוחלף בדקה ה-79, בירם כיאל השלים 90 דקות וגם בישל בנגיחה את השער השני לראג'יב ואן לה פארה.

שחקני אלסנדריה חוגגים. עמוד הפייסבוק של אלסנדריה, צילום מסך
הסינדרלה הענקית של הגביע האיטלקי. שחקני אלסנדריה/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של אלסנדריה

גביע איטלקי: אלסנדריה הדהימה, אינטר טיילה

גנואה - אלסנדריה 2:1 (לאחר הארכה)

מה תגידו על אלסנדריה? מוליכת הליגה השלישית, שבסיבוב הקודם הדהימה את פאלרמו עם 2:3 בחוץ, הדיחה הערב קבוצה נוספת מהסרייה א' עם ניצחון חוץ לא פחות מפתיע. האורחים הצליחו לשמור על שער נקי במחצית הראשונה ודקה אחרי ההפסקה מנואל מאראס הכניע את הגנת גנואה עם בעיטה חדה מצד שמאל לרשת של לאמאנה. המארחים תקפו בחמת זעם ולאונרדו פאבלוטי השווה שתי דקות בתוספת הזמן אבל גם זה לא שבר את האורחים ואת ריקרדו בוקאלון שכבש את שער הניצחון בדקה ה-114 (!). ניצחון מדהים לאלסנדריה שבוודאי תתפוס את הכותרות באיטליה מחר.

אינטר - קליארי 0:3

רוברטו מאנצ'יני ממשיך לספוג ביקורות על הכדורגל המשעמם שלה העונה, אבל אחרי שפירקה 0:4 את אודינזה בליגה ופתחה פער בפסגת הסרייה א', הנראזורי טיילו גם מול קליארי בדרך לשלב הבא בגביע. רודריגו פלאסיו פתח את החגיגה עם שער קליל בדקה ה-24. התוצאה הזו החזיקה מעמד עד הדקה ה-71 שבה מרצלו ברוזוביץ' הקשר הקרואטי סובב כדור יפהפה לחיבורים ואיבן פריסיץ' הקרואטי השני של אינטר קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-81.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צ'אבי אלונסו באיירן מינכן. AP
לא כובש הרבה, אבל כשהוא כובש כל גול בצבע. צ'אבי אלונסו/AP

גביע גרמני: שער מהסרטים של צ'אבי אלונסו

באיירן מינכן - דראמשטדט 0:1

באיירן מינכן לא תזכור את המשחק הערב כאחד הגדולים שלה, אבל צ'אבי אלונסו יזכור את המשחק הזה שבו הוא כבש את אחד מהשערים היפים בקריירה העשירה שלו. הקשר האחורי שידע שנים יפות גם בריאל מדריד, השתלט בדקה ה-40 על כדור שחזר מההגנה והפציץ מ-30 מטר מהאוויר אל בין חיבורי הקורות. המכונה של פפ גווארדיולה, שעלה בהרכב חזק עם לבנדובסקי ומולר בחוד, יצרה מצבים נוספים אבל בצורה לא אופיינית הסתפקה ב-0:1 קטן מול העולה החדשה שמספיק לה כדי לעלות לרבע הגמר.

אונטרהאכינג - באייר לברקוזן 3:1

לברקוזן התאוששה מהר מאוד מההדחה הכואבת מליגת האלופות ואחרי ה-0:5 הענק של מנשנגלאדבך, הקבוצה של רוג'ר שמידט לא התקשתה גם מול הקבוצה מהליגה השלישית שעלתה ליתרון מפתיע משער של מקסים באוור, אבל צ'יצ'אריטו הררנדס הלוהט שכבש שלושער מול גלאדבך, השווה כעבור ארבע דקות. סטפן קיסלינג (55) וקרים בלארבי (83) השלימו את המהפך.

בורוסיה מנשנגלאדבך - ורדר ברמן 3:4

רק לפני עשרה ימים מנשנגלאדבך הדהימה את באיירן מינכן ורשמה משחק 12 ללא הפסד, אך הערב הקבוצה של שוברט נחלה הפסד שלישי רצוף והודחה מהגביע במשחק רווי בשערים כמו ברוב משחקיה העונה. המשחק החל בצורה טובה מבחינת המארחים שעלו ליתרון משער של לארס שטינדל (32), אבל יאנק שטרנברג (51) ויאניק וסטרגאר (58) סידרו מהפך. גלאדבך לא ויתרה והשוותה שוב מרגלי ברנימיר הרטוגה המחליף (73), אבל קלאודיו פיסארו הוותיק החזיר את היתרון לאורחים כעבור שתי דקות ואנתוני אוג'ה (78) הבטיח את הניצחון, למרות שער מצמק נוסף של הרטוגה עמוק בתוספת הזמן.

לוקאס פרס דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
העונה הנהדרת של לה קורוניה נמשכת. לוקאס פרס/GettyImages

גביע ספרדי: סביליה, בטיס ולה קורוניה בשלב הבא

סביליה - לוגרונייס 0:2

הקבוצה של אונאי אמרי, שחזרה לעצמה בשבועות האחרונים וצפתה השבוע במולדה מוגרלת מולה בליגה האירופית, השלימה את העלייה עם עוד ניצחון קל על היריבה מהליגה השלישית. צ'ירו אימובילה העלה אותה ליתרון (15) עם שער קל מתוך הרחבה, חוסה אנטוניו רייס הכפיל (40) עם בעיטה חופשית מרהיבה. סביליה ניצחה בסיכום המשחקים 0:5.

אספניול - לבאנטה 1:2

המארחת, שפיטרה השבוע את סרחיו גונסאלס ומינתה במקומו את קונסטנטין גאלקה (שעדיין לא עמד על הקווים), עלתה לשלב הבא בזכות הניצחון. המשחק הקודם הסתיים בתיקו 1:1, וכשהיא עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, היא הגיעה עם מטרה ברורה להשיג ניצחון שיעלה אותה. היא עשתה זאת עם 1:2 משערים של בורגי (15) ופליפה קייסדו (52). ורזה כבש ראשון ללבאנטה (8).

ספורטינג חיחון - בטיס 3:3

איזה משחק קיבלנו בחיחון. אחרי ההפסד לבטיס בסביליה במשחק הראשון, ידעה המארחת שהיא חייבת לכבוש שער מהיר אחד לפחות. ברנרדו אספינוסה עשה זאת, כשהרשית בדקה ה-14, אך ריקי ואן וולפסווינקל השווה את התוצאה ארבע דקות לאחר מכן. אחרי שהמחצית נגמרה ב-1:1 החזיר הקרואטי הצעיר, אלן חלילוביץ', את היתרון הצבע לפנים של אנשי חיחון כשכבש בדקה ה-47 לפני שהשלים צמד כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-72. חיחון כבר פינטזה על מקום בשמינית הגמר אך ואן וולפסווינקל שהשלים גם הוא צמד בדקה ה-83, ניפץ לה את החלום, לפני שאלבארו סחודו קבע 3:3 משוגע בדקה ה-88.

דפורטיבו לה קורוניה - יאגוסטרה 1:1

לה קורוניה לא התקשתה בריאזור לאחר ה-1:2 במשחק הראשון, והשלימה את העבודה מול הקבוצה מהליגה השנייה. חואן דומינגס העניק לדפורטיבו יתרון בדקה ה-69, ג'ורדי לופס השווה בדקה ה-79 בפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully