וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "מתחילים סיבוב נגד קבוצה עם מסורת של כדורסל"

מאמן מכבי ראשון לציון מוכן לקראת פתיחת שלב הבתים השני של היורופקאפ נגד נובו מסטו בחוץ (19:30): "רוצים להופיע על מנת לנצח". הסלובנים מציגים את יורה לאליץ' הקרואטי הענק (2.12)

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ראשון לציון על חיפה

מכבי ראשון לציון תפתח מחר (רביעי) את הופעותיה בשלב הבתים השני של היורופקאפ כשתתארח בסלובניה אצל נובו מסטו (19:30, שידור ישיר ביוטיוב של פיב"א אירופה). הכתומים יצאו לפנות בוקר אל סלובניה, לא לפני שעברו מסע שכלל נחיתת ביניים באיסטנבול ונסיעה של שעה וחצי באוטובוס מבירת קרואטיה זאגרב. הקבוצה של שרון דרוקר מופיעה למשחק ללא הפורוורד טיילור בראון שחתם היום במדיה ויגיע מחר לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות. אחרי המחזור הראשון בבית ייצא המפעל לשבועיים של פגרה, לפני שיחזור שלב הבתים, בו יפגשו הכתומים גם את וילרבאן וקטאייה מפינלנד. שתי הראשונות בבית תעפלנה לשמינית הגמר.

"אנחנו מתחילים סיבוב שני בסלובניה נגד קבוצה טובה עם מסורת של כדורסל", אמר מאמן ראשון לציון שרון דרוקר לפני היציאה של קבוצתו לסלובניה, "אנחנו רוצים להופיע עם אותה מידה של נחישות, אגרסיביות ובעיקר קבוצתיות על מנת לנצח".

נובו מסטו, שביחד עם אולימפיה לובליאנה מהווה את צמרת הכדורסל הסלובני, פתחה את העונה בצורה יפה במפעל האירופי עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים לפרנקרפורט בשלב הבתים הראשון, שהספיקו לה להעפיל מהמקום השני. בליגה האדריאטית מצבה של נובו מסטו, שנמנית באופן קבוע על חבורת הצמרת, לא טוב, והיא מדורגת במקום השמיני עם שישה ניצחונות ושמונה הפסדים, מהם שלושה הפסדים רצופים. את הקבוצה מאמן איבן ואיץ', ששימש בעברו כמאמן נבחרת העתודה של קרואטיה, והיא מבוססת על שחקנים מקומיים בראשות הסנטר זיגה דימץ' והגארד לוקה לפורניק, וחבורת זרים סרבו-קרואטית בראשות יורה לאליץ' הענק הנפלא (2.12) שרושם 13.2 נקודות למשחק והגארד הסרבי סטפן סינוביץ' שקולע 10.8 נקודות לצד 5.8 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
דרוך. דרוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully