וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יצ'ריטו: "ואן חאל אמר שיש לי סיכוי של 1 אחוז לשחק, אז עזבתי"

חאבייר הרננדס חשף את השיחה שהובילה אותו לקרוע רשתות בבאייר לברקוזן: "פה אני מרגיש חשוב, לא רק בגלל השערים שלי. מכיר תודה לאלכס פרגוסון, הוא פתח לי את הדלת באירופה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של יונייטד לבורנמות'

לואי ואן חאל ביצע לא מעט טעויות בתקופתו במנצ'סטר יונייטד, אולם בזמן האחרון עושה רושם שהחמורה ביותר היתה מכירתו של חאבייר הרננדס לבאייר לברקוזן תמורת כ-7.3 מיליון ליש"ט בלבד. מאז צ'יצ'ריטו פשוט לא עוצר, והעונה כבש כבר 19 שערים עבור נבחרת מקסיקו וקבוצתו החדשה. לשיא הגיע החלוץ במחזור הליגה האחרון, עם שלושער נפלא על הראש של מנשנגלדבאך, כשבמקביל, יונייטד נראתה פשוט איום ונורא, והפסידה לבורנמות'.

כעת, בראיון לתחנת טלוויזיה בספרד, חשף הרננדס את השיחה שניהל עם ואן חאל בקיץ - השיחה שבסופו של דבר גם גרמה לעזיבתו: "דיברתי איתו והוא אמר לי שיש לי סיכוי של 1 אחוז לשחק העונה, אז עזבתי ללברקוזן. הרגשתי פה בנוח כבר מהיום הראשון. אני מרגיש חשוב, לא רק בגלל השערים שלי, אלא בגלל שאני פותח בהרכב בכל משחק".

על אלכס פרגוסון, לעומת זאת, לצ'יצ'ריטו יש רק מילים טובות: "הייתי מאוד בר מזל להיות המקסיקני הראשון באחת הקבוצות הגדולות בעולם. נהניתי בצורה בלתי רגילה. היתה לי התחלה יוצאת מהכלל, מלאה בהזדמנויות, ואני מכיר תודה לפרגוסון. הוא הטוב ביותר שאי פעם היה. לכל שחקן היה מקום אצלו. שחקן מחליף עדיין יכול היה לפתוח בהרכב 15 פעם בשנה. הוא פתח לי את הדלת בכדורגל האירופי, וזכיתי שם בשתי אליפויות".

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
מראה ליונייטד את הגב. צ'יצ'ריטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully