וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפיינל-פור של 2017 ייערך שוב באיסטנבול

הטורקים ממשיכים להשתלט על המפעל, ואחרי שהעיר אירחה ב-2012, אילקר אייצ'י, הנשיא הבכיר בחברת 'Turkish Airlines', חשף את דבר האירוח לעוד שנתיים. האולם בו ייערכו המשחקים צפוי להיות ה'אולקר ספורטס ארנה' של פנרבחצ'ה

פנרבחצ'ה מול באיירן מינכן באולם אולקר ספורטס ארנה. Aykut Akici, GettyImages
פנרבחצ'ה ובאיירן מינכן באולם שצפוי לארח את הפינל פור/GettyImages, Aykut Akici

ההשתלטות הטורקית על מפעל הפיינל-פור ממשיכה. אתמול (ראשון), יצאה הודעה רשמית על כך שאיסטנבול זכתה שוב בכבוד לארח את גמר הטורניר ב-2017. העיר, שאירחה גם ב-2012, מצטרפת למועדון מצומצם של ערים שזוכות לארח את הגמר בשנים האחרונות, אחרי שמדריד אירחה ב-2008 וב-2015, וברלין שאירחה ב-2009 ומארחת גם השנה.

איסטנבול הייתה אחת הערים אשר מארגני היורוליג שקלו לתת לה את האירוח, וכעת משנבחרה, האולם שעשוי להיבחר לאירוע הוא ה'אולקר ספורטס ארנה', מגרשה הביתי של פנרבחצ'ה. נשיאה הבכיר במועצת המנהלים של חברת 'Turkish Airlines', אילקר אייצ'י, חשף את העניין בראיון שנתן לערוץ NTV הטורקי.

בפעם האחרונה שאיסנטבול אירחה את הפיינל-פור, הקבוצות שהגיעו למעמד היו צסק"א מוסקבה, אולימפיאקוס, ברצלונה וריאל מדריד, כשבגמר, גברה צסק"א 73:74 על ריאל מדריד. כמו כן, גם קבוצות ה-NBA סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי הגיעו בעבר לשחק באולם נגד פנרבחצ'ה, הקבוצה הביתית.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully