וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' עלה למקום ה-8 בניצחונות בכל הזמנים, לאונרד: "אולדריג' מתחבר"

אחרי התבוסה שהנחיל ליוטה, מאמן הספרס עבר את ריק אדלמן עם 1,043 ניצחונות. הספרס עם מאזן מושלם ב-13 משחקי בית העונה וניצחה משחק תשיעי ב-20 הפרש או יותר. הפורוורד שמח על החיבור של הרכש: "נכנס לקצב"

AP

בווידאו: דייויד בלאט

עם כל ההייפ סביב גולדן סטייט ווריורס והרצף המטורף של אלופת ה-NBA, יש קבוצה אחת שמעט נשכחה. סן אנטוניו ספרס כבר עם מאזן של 5:21 ומחזיקה במספר נתונים מרשימים מאוד שצריכים להדאיג את כל הליגה, כולל החברים מגולדן סטייט.

סן אנטוניו שיחקה העונה 13 משחקים ביתיים ומחזיקים למעשה במאזן מושלם ב-AT&T סנטר. בנוסף, הספרס ניצחו העונה תשעה משחקים בהפרש של 20 נקודות ומעלה - הכמות הגדולה בליגה וה-81:118, 37 הפרש, היה המשחק החד צדדי ביותר שלהם העונה.

טוני פארקר התייחס לניצחון הגדול ולעובדה שבאופן יחסי, אין הרבה ניצחונות גדולים ב-NBA: "זה קשה מאוד להשיג את זה, ואנחנו עשינו את זה פעמיים ברצף. זה מראה שאנחנו קבוצה מרוכזת".

למרכוס אולדרידג', סן אנטוניו ספרס. AP
מתחבר. אולדרידג'/AP

על פי מייקל רייט מ-ESPN, סן אנטוניו המתחדשת, עם למרקוס אולדרידג', מתחילה סוף סוף להתחבר: "אחרי הבעיות שהיו בהתקפה בתחילת העונה, נראה שסן אנטוניו סוף סוף מתחברת. אולדרידג' ביצע קפיצה גדולה בשני המשחקים האחרונים, האחוזים שלו טובים והוא תורם גם בריבאונד, הוא גם קולע מהעונשין והוא הופך לאיום שבספרס קיוו שיהפוך".

קוואי לאונרד החמיא גם הוא לחברו לקבוצה: "הוא עשה עבודה טובה ומצא זריקות טובות. הוא נכנס לקצב והצליח לקלוע". גם דני גרין שמח על ההשתלבות של למרקוס: "הוא מרגיש יותר נוח ומתחבר טוב. הוא החתמה נהדרת עבור הקבוצה הזו".

גם פופוביץ' התייחס לפורוורד: "היו לו הרבה הזדמנויות והוא ניצל אותם, הוא מתרגל אלינו בכל משחק יותר ויותר. הוא לא מודאג מהשילוב שלו ומכמות הזריקות שלו, הוא רק מודאג מלשחק טוב ולעשות עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully