וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור בראון חתם במכבי ראשון לציון

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד האמריקאי (1.98, 26) ששיחק אשתקד בקבוצה הטורקית יחד עם ג'ורדן פארמר, יהיה הזר הרביעי בסגל של שרון דרוקר. בימיו בקולג' הושבת לשנה מכיוון שסבל מלב מוגדל

one

מכבי ראשון לציון החתימה היום (שלישי) את הפורוורד האמריקאי טיילור בראון ששיחק בעונה שעברה בדרושפאקה הטורקית. טיילור יצטרף לסגל לאחר חזרת הקבוצה של שרון דרוקר מהמסע למשחק היורופקאפ מחר נגד נובו מסטו, ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בראשון לציון בשבוע הבא נגד הפועל אילת. ראשון לציון שיחקה את שני המשחקים האחרונים שלה עם שלושה זרים, לאחר שחרורו של רומרו אוסבי, אך עדיין ניצחה ונמצאת במקום השני בטבלה, עם משחק חסר, שאם תנצח בו, תעפיל לראשות הטבלה.

טיילור בראון (במרכז) שחקן מכללת בראדלי. AP
בדרך לעיר היין. טיילור בראון/AP

בראון (1.98, 26) הוא בוגר אוניברסיטת בראדלי, בה כיכה בעבר אנתוני פארקר, משנת 2012, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 14.8 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. לאחר שסיים את המכללות חתם במדי קבוצת הבת של פרנקפורט הגרמנית, ובעונת 2013/14 חתם בליגה השבדית, אך במהלך העונה נחתך ועבר לליגה הראשונה בבלגיה לבריסל, שם רשם 13.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. בראון אף היה אמור לפתוח במדיה גם את עונת 2014/15, אך רגע לפני תחילת העונה הגיע לדרושפאקה, בה שיתף פעולה עם ג'ורדן פראמר, וב-28 משחקי ליגה רשם 8.9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק.

בימיו במכללת בראדלי נאלץ בראון לשבת שנה שלמה בחוץ לאחר שהתגלה שהוא סובל מלב מוגדל. לאחר שהשריר סביב הלב חזר לגודל הנורמלי, חזר לשחק. בקיץ האחרון התגלו בעיות מחדש סביב מצבו של השחקן, אך לפי נציגיו המצב כעת חזר לקדמותו והוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות בעיר היין, אם וכאשר יחתום.

ראשון לציון, שכאמור תפתח מחר את שלב הבתים השני של היורופקאפ במשחק חוץ בסלובניה נגד נובו מסטו, פתחה את העונה עם הפורוורד דריק באייירס שהשלים את השלישייה המצויינת דריל מונרו, מארק ליונס וכריס רייט, אך לאחר שני משחקים בהם לא הרשים הוחלט לשחררו ולהחתים במקומו את רומרו אוסבי, שהחזיק בחוזה לחודש. לאחר שסיימה הקבוצה את משחקי השלב הראשון באירופה, לא קיבלו בעיר היין את ההחלטה האם להמשיך עם אוסבי עד לסיום העונה והוא עזב לקרית גת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

(עדכון ראשון: 8:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully