וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מרגיש שבגדו בעבודה שלי", ראניירי: "לא רוצה להתעורר מהחלום"

מנג'ר צ'לסי נשמע שבור אחרי ההפסד 2:1 ללסטר: "השחקנים לא מפיקים את המיטב על המגרש. אנחנו לא במאבק הירידה". האיטלקי חגג: "עוד חמש נקודות ונבטיח הישארות. זה זמן קסם"

one

צ'לסי המשיכה להידרדר, בעוד לסטר סיטי המשיכה לדהור. הקבוצה של קלאודיו ראניירי ניצחה אמש (שני) 1:2 את הבלוז וחזרה לפסגת הפרמיירליג עם 35 נקודות, שתיים יותר מארסנל. לעומת זאת, צ'לסי נותרה במקום ה-16, נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום כשהיא עם 15 נקודות בלבד.

* ג'יימי ורדי כבש את שער הליגה ה-15 שלו, כמו ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו גם יחד.

* צ'לסי הפסידה לפחות תשעה משחקים מ-16 המחזורים הראשונים לראשונה מאז עונת 1978/9. בפעם האחרונה שזה קרה, היא גם ירדה ליגה.

* לצ'לסי, כאמור, יש העונה תשעה הפסדים ב-16 מחזורים. לפני כן, היו לה תשעה הפסדים ב-76 משחקי הליגה האחרונים.

* חמש המובילות באירופה מבחינת כיבוש שערי ליגה: בורוסיה דורטמונד (46 שערים), באיירן מינכן (45), פ.ס.ז' (45), ברצלונה (36) ולסטר סיטי (34).

* לפני שנה בדיוק, ב-14 בדצבר, צ'לסי הייתה במקום הראשון, לסטר סיטי הייתה במקום ה-20. היום, צ'לסי במקום ה-16, השועלים במקום הראשון.

קלאודיו ראניירי מנג'ר לסטר סיטי (שמאל) עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
אחד שמח, אחד עצוב. מוריניו וראניירי בסיום/רויטרס

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "היינו טובים יותר במשך 20-25 אולי 30 דקות. הם היו טובים יותר במשך 60 דקות בערך. כשחלק מהשחקנים שלך לא מגיעים לרמה שבה הם אמורים ויכולים להיות, קשה לראות את זה. העונה אנחנו עושים תוצאות רעות מאיזושהי סיבה. כדי לשנות את הדברים, אני מכיר רק דרך אחת והיא לעבוד קשה מאוד. יום אחרי יום אנחנו עובדים קשה ואין לי טענה אחת כלפי השחקנים. האם זה מתסכל לראות מה השחקנים עושים באימונים ומה עושים במשחקים? בהחלט כן. אני מרגיש כאילו בגדו בעבודה שלי".
מוריניו הודה גם ש"הטופ ארבע אבוד בשבילנו, ברור".

על הפציעה של אדן הזאר, שהוחלף במהלך המחצית הראשונה, אמר הפורטוגלי: "הוא קיבל את ההחלטה לרדת מהמגרש, אז אני מניח שזו פציעה קשה. התגובה הראשונה שלו הייתה שהוא לא יכול להמשיך, התגובה השנייה הייתה שהוא רוצה לנסות, אבל אחרי הצעד הראשון הוא אמר שהוא לא יכול להמשיך". מוריניו המשיך ואמר: "אני מקבל את זה שאנחנו באזור שממנו קרובים לרדת ליגה, אבל אני לא מקבל את זה שאנחנו במאבק הירידה. אתה מסתכל על הטבלה ואנחנו שם, אבל אני חושב שאתה במאבק הירידה רק אם אתה כבר שלושה או ארבעה חודשים איפה שאנחנו נמצאים היום. זה לא המצב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
ערב קשה. מוריניו/רויטרס

מנג'ר לסטר סיטי קלאודיו ראניירי אמר: "הייתה לנו שעה מצוינת וב-30 הדקות האחרונות סבלנו מאוד, אבל צ'לסי היא האלופה. אני מרוצה מאוד מההופעה שלנו, שיחקנו בצורה קומפקטית וניסינו לעשות את המיטב שלנו עד הסוף. כל השחקנים מאמינים אחד בשני ועוזרים אחד לשני ורק בדרך הזו אנחנו יכולים לנצח אלופות גדולות כאלה".

האיטלקי המשיך ואמר: "היה הרבה חשמל באוויר היום, בלי זה אנחנו קבוצה רגילה, אבל עם הקהל שלנו שדוחף אותנו כף אנחנו מאושרים מאוד. הם ממשיכים לחלום, אבל אנחנו חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע. אמרתי לשחקנים שלי שעוד חמש נקודות ואנחנו בטוחים בהישארות שלנו בליגה. בתחילת העונה הצבנו לעצמנו מטרה להגיע ל-40 נקודות, ננסה לשנות את המטרה שלנו עכשיו. זה זמן קסם בשבילנו ואני לא רוצה להתעורר ממנו. אני רוצה להמשיך לחלום עם האוהדים שלנו".

ריאד מחרז אמר בסיום: "אני לא יודע אם אף אחד לא יכול לעצור אותי, אבל אני צריך לנסות לעשות את המיטב שלי עבור הקבוצה. הדבר החשוב ביותר הוא ההופעה של הקבוצה, היה לנו משחק מצוין והגיע לנו לנצח. יש לי הרבה ביטחון, כשאתה ממשיך לכבוש ולבשל זה נורמלי שיש לך ביטחון". כשנשאל האם לסטר סיטי הבטיחה את ההישארות שלה, אמר מחרז: "אנחנו עדיין לא בטוחים, צריכים 40 או 42 נקודות בשביל זה".

כריסטיאן פוקס שחקן לסטר סיטי. רויטרס
כריסטיאן פוקס בטירוף/רויטרס
כריסטיאן פוקס שחקן לסטר סיטי (ימין) עם קספר שמייכל שוער לסטר סיטי. רויטרס
שמייכל ופוקס מאושרים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully