וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "אם אסמוך על כמות השלשות הזו, אני עושה עבודה רעה"

מאמן מכבי ת"א יודע שהיכולת הזו לא תספיק מול דרושפאקה: "מקווה שזה לא יהיה הסגנון מולם. אנחנו תומכים אחד בשני טוב יותר מבעבר". אברהמי: "לא זוכר הרבה זמן הצגה כמו של רוצ'סטי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) 77:90 את הפועל תל אביב בדרבי, וכעת תעבור להתעסק במשחק העונה שלה - מול דרושפאקה ביורוליג ביום חמישי. מי שנמצא בספק למפגש הוא יוגב אוחיון, שנפצע בקרסול ברבע הראשון ולא שב לפרקט.

"הדבר הכי חשוב בניצחון היום הוא שהראינו הרבה אופי ועוצמה כקבוצה", סיכם ז'אן טבק. "לא משנה נגד מי אתה משחק, לנצח בלי הרבה שחקנים פצועים, זה מראה על אופי. השחקנים הראו שיש על מי לסמוך. אני לא אוהב לדבר על שחקנים באופן אישי, המשחק הוא לא רק קליעת נקודות, אלא יש עוד הרבה עבודה לעשות ואני מרוצה מהם היום. ננסה להתאושש בתקופה הקצרה שנותרה לנו עד המשחק נגד דרושאפקה. מאז שהגעתי הנה, כל משחק הוא הכי חשוב שיש. כל הזמן אומרים לי את זה. הגעתי הנה כי האמנתי שאנחנו יכולים לעלות לטופ 16 ואני עדיין מאמין בזה".

במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "שיחקנו עם חצי קבוצה וניצחנו במגרש קשה, כולם הזהירו אותי וממה שראיתי בווידאו מגיע להם יותר כבוד. מבחינת ביטחון זה יכול להשפיע, אנחנו בונים כיחידה ותומכים טוב יותר אחד בשני מאשר לפני כמה שבועות. שיחקתי נגד דרושפאקה והם לא פנרבחצ'ה או גלאסטראיי, אין להם אותו בסיס קהל כמו שפגשנו היום. במחצית השנייה היום לא שיחקנו כמו שאנחנו משחקים, שיחקנו משחק של החלפת סלים ואני מקווה לא להביא את סגנון המשחק הזה לדרושפאקה. אם אני אסמוך על כמות השלשות הזאת, אז אני עושה עבודה רעה. הייתה אווירה טובה, כמו כל דרבי ששיחקתי בקריירה שלי, הכל היה נורמלי, המשחק לא הופרע, הקהל של הפועל עודד את הקבוצה שלו ואני אוהב את האוויירה הזאת".

טיילור רוצ'סטי, שסיפק את משחקו הטוב ביותר במכבי תל אביב עם 28 נקודות ו-10 אסיסטים, הצטנע בסיום: "זה היה מאמץ קבוצתי, באנו לשחק באווירה עוינת, אבל הגענו בהלך רוח נכון ושיחקנו טוב. הכול בא מהקבוצה, אני רוצה להודות לקבוצה, לשחקנים ולצוות המאמנים. אני מרוצה מאוד. אנחנו מנסים להשתפר בכל יום ודוחפים קדימה, נקווה שיהיה משחק טוב מול דרושאפקה".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מאז שהגעתי הנה, כל משחק הוא הכי חשוב שיש". טבק/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד שרון אברהמי אמר: "זאת לא ההגנה שלנו, היה לנו קשה מאוד, מכבי בכושר קליעה מטורף. הם קלעו גם היום 16 שלשות וזה היה המפתח. ניסינו לעשות דברים מול רוצ'סטי ואחרים הענישו אותנו. הצלחנו להוריד את זה כבר ל-3 הבדל, אבל בסופו של דבר זה לא הלך וחבל. אני חושב שאנחנו בכיוון טוב, אנחנו צריכים לשפר את ההגנה כדי שתעזור לנו לרוץ קדימה".

על האווירה שהייתה באולם הדרייב אין, אמר מאמן האדומים: "אני הייתי מרוכז במשחק, אני חושב שהייתה אווירה נהדרת. תמיד יש פה ושם את כל הדברים המיותרים, אבל היה משחק טוב".

במסיבת העיתונאים התייחס אברהמי ליכולת של טיילור רוצ'סטי: "אני לא זוכר הרבה זמן שחקן יחיד נותן הצגה כזאת. זה לא רק 28 נקודות, כשבאנו לטרפים הוא סיים עם 10 אסיסטים ו-0 איבודים. כל פעם שחתכנו, וחזרנו ל-3 הפרש, 6 פעמים, הוא עשה סלים גדולים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 77:90

לכתבה המלאה
חמש שלשות. פניני עם אמבקווה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully