וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב עלתה לפסגה עם ניצחון 25:38 על רמת השרון

הצהובים ניצחו במשחק ההשלמה מהמחזור השמיני וסיימו את הסיבוב הראשון במקום הראשון, בזכות היתרון במאבק הישיר מול מכבי ראשון לציון. נובאק בוסקוביץ' ודן נתן הצטיינו

דן נתן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
אחד המצטיינים. דן נתן/קובי אליהו

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד הושלם הערב (שני) עם משחק השלמה מהמחזור השמיני, בו ניצחה מכבי תל אביב את א.ס. רמת השרון 25:38 ועלתה למקום הראשון עם 18 נקודות. גם למכבי ראשון לציון אותה כמות נקודות, אבל לתל אביבים יש יתרון בזכות הניצחון 28:31 במפגש הישיר.

במכבי תל אביב הצטיינו השוער מילאן קוסאנוביץ', נובאק בוסקוביץ' ודן נתן, שהנחילו לרמת השרון, המדורגת רביעית בטבלה, הפסד שלישי מפתיחת העונה. הסיבוב השני ייצא לדרך ב-22 בינואר.

ביום שישי הקרוב ייערך הסיבוב הראשון בגביע המדינה: הפועל רמת גן תארח את הפועל ראשון לציון מחזיקת הגביע מהעונה שעברה (המנצחת תארח בשלב רבע הגמר את א.ס. רמת השרון). מכבי קרית מוצקין תארח את הפועל פתח תקוה (המנצחת תפגוש ברבע הגמר את מכבי ראשון לציון שזכתה ביתרון הביתיות באירוח).

מ.כ חולון תפגוש את אס"א תל אביב (המנצחת תארח את מכבי תל אביב - עם אפשרות כמובן לדרבי תל אביבי). בני הרצליה מול א.כ נס ציונה (המנצחת תארח את הפועל אשדוד). משחקי רבע הגמר יתקיימו בימים שלישי ורביעי בשבוע הבא (22-23 בחודש). חצאי גמר וגמר גביע המדינה ייערכו בחודש פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully