וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס נבחרה לספורטאית השנה של 'ספורטס אילוסטרייטד'

הטניסאית האמריקאית בת ה-34 היא האישה השלישית בלבד שזוכה בתואר מבלי שהייתה צריכה לחלוק אותו עם גבר. השלימה השנה זכייה בארבעת תארי הגראנד סלאם בפעם השנייה בקריירה וקיבלה איחולים אפילו ממישל אובמה

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
סגרה שנה מושלמת. סרינה וויליאמס/AP

הטניסאית סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בעולם, נבחרה היום (שני) לספורטאית השנה של 'ספורטס אילוסטרייטד' לשנת 2015. זו הפעם הראשונה שהטניסאית האמריקאית נבחרת לתואר, שחוותה עונה נהדרת בפן האישי. וויליאמס בת ה-34 זכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה, צרפת הפתוחה ו-ווימבלדון, והשלימה זכייה בכל ארבעת תארי הגראנד סלאם תארי הגראנד סלאם (עד להפסד באליפות ארה"ב הפתוחה) בפעם השנייה בקריירה שלה.

התואר שמעניק העיתון, הוא עבור ה'אתלט או הקבוצה שהציגו את רוח הספורט והיו ההשיגיים ביותר'. סרינה וויליאמס גברה על ספורטאים כגון הגולפאי ג'ורדן ספיית', ושחקנה של גולדן סטייט, סטף קארי. וויליאמס היא האישה השלישית בלבד שזוכה בתואר והראשונה מאז 1983. רוב הנשים שזכו בתואר, חלקו אותו עם גברים.

הטניסאית סיימה את העונה במאזן של 3:53 ועומדת כרגע על 21 תארים בקריירה, כשרק אחד חסר לה להשוות את שיאה של שטפי גראף, לה יש 22. התואר, על אף היותו מוענק בזכות ההישגים הספורטיביים, ניתן לוויליאמס גם בזכות העשייה שלה בתחום הצדקה. "זה נותן לי תקווה ורצון לעשות טוב יותר בעתיד, כשהספורטס אילוסטרייד מכיר בעבודה הקשה שלי", אמרה סרינה וויליאמס על הזכייה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully