וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "לא מסופק", כמה אוהדי מכבי תל אביב נעצרו

אוהדי מכבי תל אביב טענו כי האוטובוס שלהם נרגם באבנים, אך במשטרה הודיעו כי האוהדים הצהובים הם אלה שהשליכו אבנים על אוהדי סכנין. המאמן אחרי ה-0:2: "יכולים לשחק טוב יותר"

one

יממה אחרי שאיבדה את המקום הראשון בליגת העל, מכבי תל אביב חזרה אליו. הצהובים גברו הערב (שני) 0:2 על בני סכנין, עברו את הפועל באר שבע בזכות הפרש שערים ובשבוע הבא יארחו את הקבוצה מבירת הנגב למשחק עונה פר אקסלנס.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ': "במחצית הראשונה מצאנו פתרונות לבעיות שנקלענו אליהן. כמאמן אני אף פעם לא מסופק ואני חושב שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב יותר ממה שאנחנו משחקים עכשיו. אחרי ההדחה מאירופה, תמיד קשה לחזור לליגה. עוד נאבד נקודות, אבל שלוש הנקודות היום הן חדשות טובות בשבילנו. מצפה לנו מאבק קשה. הפועל באר שבע? המחויבות שלנו היא תמיד להיות מוכנים למשחקים. אני מצפה מהשחקנים שלי להיות מרוכזים ואז ננסה לנצח בכל המשחקים. המשחק הכי חשוב הוא המשחק הקרוב וכך אני תמיד עובד".

ערן זהבי שכבש צמד: "אף אחד לא חשב שמאבק האליפות יהיה קל. לא מעניין אותי מה עושה הפועל באר שבע, אני רוצה להתייחס רק לקבוצה שלי. אני שמח שיצא לי לכבוש שני שערים, אני חושב שבמחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב יותר, שוטף יותר והמשחק היה יכול להיגמר בתוצאה גבוהה יותר, אבל אנחנו מרוצים משלוש הנקודות".

ברק יצחקי: "באנו לעשות את העבודה מבלי להתייחס למה שקרה במשחק של באר שבע. באנו מוכנים והראינו שאנחנו בכושר טוב לפני משחק חשוב מאוד מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב. ליגת האלופות מאחורינו. נכון שהיה עלינו עומס, אבל עכשיו אנחנו מתמקדים בליגה וצריכים לבוא כמה שיותר חדים. הפנדל? הרגשתי שהוא דוחף אותי מאחור, השופט לקח את ההחלטה הנכונה".

זכוכית מנופצת, רכב מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
רכב פגוע בסמוך לאצטדיון/אדריאן הרבשטיין

עוד לפני המשחק נרשמה תקרית קשה בין אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי בני סכנין. מדוברות המשטרה נמסר: "במהלך משחק הכדורגל בליגת העל בין בני סכנין לבין מכבי תל אביב, משחק שנערך באצטדיון דוחא בסכנין, הושלכו אבנים מצד אוהדי מכבי תל אביב לעבר אוהדי הקבוצה המארחת. לא היו נפגעים, נגרם נזק לכלי רכב שחנו במקום. כוח משטרה שהיה במקום עצר שישה אוהדי מכבי תל אביב והם כרגע עושים דרכם לתחנת המשטרה".

על פי עדויות של אוהדי האלופה, אחד האוטובוסים שהוביל את הקהל המגיע ממרכז הארץ נרגם באבנים על ידי אוהדי סכנין בסמוך לאצטדיון דוחא. האוהדים לא נותרו ישובים באוטובוס שאחת משמשותיו נופצה וכמה מהם ירדו בריצה במטרה לתפוס את מיידי האבנים. על פי טענות אוהדי מכבי תל אביב, כוחות המשטרה שהיו בקרבת מקום עצרו דווקא חמישה מאוהדי מכבי שירדו מהאוטובוס כדי לתפוס את זורקי האבנים.

בנוסף, בפתיחת המחצית השנייה הדליקו אוהדי מכבי תל אביב אבוקות ורימון עשן - דבר שיעלה להם לפחות בקנס כספי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אוהד נוסף נעצר בעקבות הדלקת האבוקות, ובסך הכול שבעה עצורים באירועי המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זכוכית מנופצת, רכב מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
זכוכית מנופצת, רכב מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין/אדריאן הרבשטיין

אוהדי מכבי תל אביב מדליקים אבוקה. אדריאן הרבשטיין
מדליק האבוקה נעצר/אדריאן הרבשטיין
זכוכית מנופצת, רכב מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוד רכב פגוע/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully