וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד הביסה 51:77 את אס"א ירושלים

הקבוצה של עדן ענבר ממשיכה את הנדנדה שלה העונה, והשיגה את ניצחונה הרביעי. מכבי רמת חן נותרה מושלמת אחרי עוד תצוגה בניצחון 64:83 על אליצור חולון. א.ס. רמת השרון ניצחה 64:81 את הפועל פתח תקוה

קטיה לויצקי שחקן אליצור רמלה מול קיילה ת'ורנטון שחקנית מכבי רמת חן. ליגת ווינר נשים,
ממשיכה בעונה הטובה. קיילה תורנטון משמאל/ליגת ווינר נשים

המחזור השביעי בליגת העל לנשים נערך הערב (שני), כששלושה מתוך ארבעה משחקים סיפקו תוצאות חד צדדיות. מכבי אשדוד שבה לנצח כשעשתה זאת בקלות, עם 51:77 על אס"א ירושלים. אשדוד השיגה את ניצחונה הרביעי העונה. מוניק אוליבר המשיכה את העונה הטובה כשקלעה 17 נקודות והורידה 11 ריבאונדים. אלישה קלארק קלעה 11 נק' ולקחה תשעה ריבאונדים, שי דורון קלעה 11. בלטה בירושלים: אסיה טיילור עם 16 נקודות וחמישה ריבאונדים.

מכבי רמת חן המשיכה את השליטה שלה, כשהשיגה עוד ניצחון מוחץ, 64:83 על אליצור חולון מהתחתית. רמת חן נותרה מושלמת עם שישה ניצחונות. רבקה גרדנר (16 נק' ו-12 ריב' וקיילה תורנטון (14 נק' ו-10 ריב') בלטו אצל המארחת. ג'מירה פאולקנר קלעה 25 נקודות לחולון ואטוניה נינגיפה השלימה דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, אך זה לא עזר.

א.ס. רמת השרון ניצחה 64:81 את הפועל פתח תקוה והיא כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים. אליסה בארון (19 נק' ותשעה ריב') ולורין מינסי (21 נקודות) בלטו בשורותיה. ג'יליאן רובינס (14 נק' ו-16 ריב') הייתה הבולטת בפתח תקוה. בנות הרצליה ניצחו 55:63 את הפועל ראשון לציון בזכות 27 נקודות ושישה ריבאונדים של קאישה האמפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully