וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט ה-NBA ביל קנדי יצא מהארון: "גאה, רוצה לשלוח מסר"

לפני כשבועיים צרח רייג'ון רונדו על השופט הוותיק: "Fucking Faggot" ("הומו מזוין"). כעת חשף השופט את נטיותיו המיניות. אדם סילבר תומך: "נמשיך לוודא שכולם יקבלו יחס הוגן ומכובד"

שחקן סקרמנטו קינגס רייג'ון רונדו עם השופט ביל קנדי. AP
רונדו וקנדי, לפני כשבועיים/AP

בתחילת החודש, במהלך משחק של סקרמנטו מול בוסטון במקסיקו סיטי, הורחק רייג'ון רונדו, וצרח על השופט ביל קנדי: "Your'e a Fucking Faggot". הערב, בצל המקרה הזה, הודיע שופט ה-NBA בן ה-49 על יציאתו מהארון.

"אני גאה להיות שופט NBA וגאה להיות גבר גיי", אמר קנדי "ליאהו ספורטס". "אני צועד בדרכם של אחרים בתקווה לשלוח מסר לאנשים צעירים נוספים בספורט - שלאף אחד אסור לגרום לך להתבייש במי שאתה".

הקומישנר של הליגה אדם סילבר הוציא הודעת תמיכה בשופט: "אני תומך לחלוטין בהחלטה של ביל לחיות את חייו בפתיחות ובגאווה. למשך 18 שנותיו בליגה, ביל הצטיין כשופט בזכות התשוקה, ההתמדה והאומץ שלו. האיכויות הללו ימשיכו לשרת אותו על הפרקט, ואף ישפיעו לחיוב על אחרים. בעוד הליגה שלנו התקדמה מאוד, נמשיך לעבוד כדי לוודא שכולם יקבלו יחס הוגן וכבוד".

קנדי, שניהל 1,056 משחקי עונה רגילה ו-68 משחקי פלייאוף, הוא שופט ה-NBA השני שיוצא מהארון. קדמה לו ויולט פאלמר, שעשתה זאת ב-2014.

שופט ה-NBA ביל קנדי. AP
מקבל גב מרחבי הליגה. ביל קנדי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully