וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בתקשורת הבריטית: סוונסי שלחה סקאוט להתרשם מתומר חמד

המדורגת 17 בפרמיירליג עשויה לנסות לצרף את חלוץ ברייטון, בו צפתה במשחק הליגה האחרון של הסיגלז מול דרבי קאונטי. הישראלי בן ה-28 כבש העונה שישה שערים בליגת המשנה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של סוונסי למנצ'סטר סיטי

האם העונה הטובה של תומר חמד תסייע לו להשתדרג בקרוב לפרמיירליג? על פי דיווחים באנגליה, סוונסי עוקבת אחר חלוצה של ברייטון, ואף שלחה סקאוט מטעמה לצפות בחלוץ נבחרת ישראל במשחקם האחרון של הסיגלז מול דרבי קאונטי ביום שבת. על פי הדיווח, בניגוד לחלוץ דרבי כריס מרטין וחלוץ ברייטון ג'יימס ווילסון (המושאל ממנצ'סטר יונייטד), חמד הוא המתאים ביותר לסגנון המשחק של סוונסי, בזכות יכולתו לשחק בשפיץ.

חמד בן ה-28 שותף העונה ב-19 משחקי ליגה של ברייטון, מתוכם 18 כשחקן הרכב. יש במאזנו של החלוץ הישראלי שישה שערים, כשאת האחרון הוא כובש ב-2:3 מול צ'רלטון ב-5 בדצמבר, אז שבר בצורת של כמעט שלושה חודשים ללא שער. כזכור, חמד שיחק בקריירה שלו כבר בבני יהודה, אחי נצרת, מכבי חיפה, מאיורקה, אלמריה ועכשיו בברייטון, שנמצאת במקום הראשון בצ'מפיונשיפ עם 42 נקודות.

סוונסי נמצאת במשבר עמוק מאוד והפסידה בחמישה מששת משחקי הליגה האחרונים שלה, כשבין לבין היא מסיימת ב-2:2 ביתי מול בורנמות'. בעקבות התוצאות האחרונות, פוטר מנג'ר הברבורים גארי מונק והקבוצה טרם מצאה לו מחליף. נכון למחזור ה-16, הקבוצה הוולשית מדורגת במקום ה-17.

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
צד את עיני הפרמיירליג. חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully