וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "ההפסד של דרמשטאדט יגרום לשחקניה להגיע מרוכזים"

שוער באיירן מינכן מוכן למשחק קשה בשמינית גמר הגביע הגרמני, גווארדיולה: "אנחנו צריכים להראות שאנחנו פייבוריטים" (ג', 21:30, ספ' 1 ו-HD). גלדבאך נגד ברמן (ג', 20:00 ספ' 1 ו-HD). אונטרכינג-לברקוזן

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רוצים את הכרטיס לרבע הגמר. מולר/רויטרס

לפני המחזור האחרון בסיבוב הראשון של הבונדסליגה, ייפתח מחר (שלישי) סיבוב שמינית הגמר בגביע. באיירן מינכן תארח את דרמשטאדט, באייר לברקוזן תצא למשחק חוץ מול אונטרכינג ובורוסיה מנשנגלדבאך תארח את ורדר ברמן. בנוסף, אאוה תשחק מול היידנהיים.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
לא מקל ראש ביריבה. נוייר/GettyImages

באיירן מינכן - דרמשטאדט (ג', 21:30, ספורט 1 -HD)

הבווארים התקשו מול אינגולשטאדט במחזור הליגה האחרון, אבל הצליחו לנצח 0:2 בסופו של דבר כדי לשמור על פער של חמש נקודות מבורוסיה דורטמונד השנייה. באיירן מינכן תקווה להיפרד מהאוהדים שלה באליאנץ ארנה יפה לפני פגרת החורף ועם כרטיס לרבע גמר הגביע. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שהודחה בשנה שעברה על ידי בורוסיה דורטמונד בחצי הגמר, תנסה השנה לזכות גם בתואר הזה, אותו איבדה אשתקד ותפגוש את הלילכיות. בשל העובדה שזהו המשחק הביתי האחרון לפני פגרת החורף, באיירן תקיים מופע אור-קולי לאוהדים.

"זה משחק חשוב מאוד בשבילנו", אמר שוער באיירן מנואל נוייר והתייחס לעובדה שהיריבה מגיעה אחרי שהובסה 4:0 בבית על ידי הרטה ברלין במחזור האחרון: "ההפסד שלהם רק יגרום להם להגיע חזקים יותר ומרוכזים יותר. אנחנו רוצים מאוד לעלות לשלב הבא". פפ גווארדיולה הוסיף: "נצטרך להראות מהרגע הראשון שאנחנו הפייבוריטים, אסור לנו להפסיד". למאמן הקטלאני עדיין חסרים מספר שחקנים ולכן יעמוד לרשותו סגל של 16 שחקנים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים. רויטרס
יחזרו לחגוג אחרי שני הפסדים? שחקני גלדבאך/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן (ג', 20:00, ספורט 1 ו-HD)

הריצה המטורפת של הסייחים נעצרה בשני המשחקים האחרונים, בהם הפסידו 4:2 למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות והובסו 5:0 בליגה על ידי באייר לברקוזן. בורוסיה מנשנגלדבאך תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את ורדר ברמן לעיני 53 אלף צופים שכבר הבטיחו את מקומם בבורוסיה פארק. איברהימה טראורה צפוי לחזור אצל גלדבאך, פביאן ג'ונסון בספק. "אנחנו רוצים לתת את כל מה שיש לנו מול האוהדים שלנו", אמר המאמן אנדרה שוברט.

אונטרכינג - באייר לברקוזן (ג', 20:00)

איזו קבוצה מוזרה יש לרוג'ר שמידט העונה. באייר לברקוזן לא הצליחה לנצח בשבוע שעבר הרכב חסר מאוד של ברצלונה וזייפה מאוד גם בליגה לאחרונה, אבל בשבת התפוצצה עם 0:5 עצום מול בורוסיה מנשנגלדבאך, כשחאבייר הרננדס הלוהט כובש שלושער ושטפן קיסלינג מוסיף צמד. הקבוצה מהריין תנסה להמשיך ביכולת הזו גם מול אונטרכינג שמשחקת בליגה הרביעית, היא הליגה המחוזית בבוואריה. אגב, קפטן אונטרכינג הוא יונאס הומלס, אחיו של מאטס.

משחק נוסף:
אאוה - היידנהיים (21:30)

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
ימשיך במומנטום? הרננדס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully