וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הסכסוך: עטאא ג'אבר חתם לארבע שנים במכבי חיפה

14.12.2015 / 16:24

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצדדים החליטו לסיים את המתיחות ולחתום על חוזה חדש. ג'אבר: "שמח על החתימה. כאן זה הבית שלי". ירוויח כ-100 אלף דולר

one

קשרה הצעיר של הירוקים, עטאא ג'אבר חתם היום באופן רשמי על חוזה ל-4 שנים במועדון. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ג'אבר ומכבי חיפה החליטו לפתור את המחלוקות בניהם ולארגן פגישה שתביא לסיום הסכסוך, זאת במטרה לחתום על חוזה חדש לארבע שנים במועדון. היום נפגש השחקן בליווי אביו ונציגו אבי נימני עם מכבי חיפה, והצדדים הגיעו לסיכום סופי לפני שחתמו על החוזה החדש. לאחר החתימה אמר ג'אבר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד על החתימה. גדלתי במכבי חיפה וכאן זה הבית שלי. עכשיו התפקיד שלי להצדיק את האמון שקיבלתי". השחקן צפוי להרוויח כ-100 אלף דולר בעונה.

הקשר הצעיר היה שותף לזכייה בדאבל ההיסטורי עם קבוצת הנוער לפני שנתיים ובחצי העונה החולפת הושאל לבני סכנין במדיה רשם 10 הופעות, בסך הכל רשם הקשר 38 הופעות במדים הירוקים ובפתיחת העונה אף הבקיע שער בכורה במדים הירוקים במשחקה של הקבוצה בגביע הטוטו. ג'אבר רשם הישג נאה כאשר מונה לקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, רשם 6 הופעות בינלאומיות וכבש 2 שערים במדים הכחולים לבנים.

ג'אבר עטאא שחקן מכבי חיפה חותם על חוזה. מכבי חיפה, אתר רשמי
נשאר בירוק. עטאא ג'אבר/אתר רשמי, מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully