וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מכבי חיפה תשחרר שני חלוצים. סאגת ג'אבר בדרך לפשרה?

13.12.2015 / 8:17

שניים מבין הירש, גוזלן ותורג'מן צפויים לעזוב, כשגם דרינצ'יץ' או אוברניאק עשויים להצטרף לרשימה אם לא יגלו שיפור. במועדון יזמנו את נציגו של הקשר לפגישה מכרעת. ניסיון לעסקת החליפין עם קרית שמונה

one

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, במכבי חיפה חלמו על ניצחון בבלומפילד שיוביל לאיצטדיון מלא מול הפועל כפר סבא ואולי גם על אפשרות לחזור לצמרת הגבוהה, אבל הקבוצה שוב לא הבקיעה ויכולה להתנחם במאזן הנקודות שלה בארבעת המחזורים האחרונים. שחר הירש לא נכלל בסגל במשחקים האחרונים וכעת נראה כי שובל גוזלן מקבל עדיפות על פניו, אך רוני לוי עדיין לא החליט את מי מבין השניים ישאיל, ואם זה לא מספיק למשוואה נכנס אתמול שחקן נוסף, אלון תורג'מן, שחשב שיקבל יותר דקות אך לא שותף בליגה מזה כחודש וחצי, מאז הניצחון על הפועל עכו. עם עטאא ג'אבר, שלא שיחק מעל חודש, עשויה להיקבע פגישה בשבוע הבא. המטרה היא להביא את השחקן ונציגו לפגישה מכרעת, ששם יוחלט האם ניתן להסיר את המשקעים ולהוביל לחתימה.

אלירן עטר היה בין נקודות האור הבודדות בקבוצה אתמול. בשבועיים האחרונים עטר מאיים יותר על השער ובחיפה מרוצים מההתקדמות האישית שלו. במועדון מצפים משני הזרים, אוברניאק ודרינצ'יץ', שיפגינו יכולת טובה עוד יותר ועדיין לא סתמו את הגולל על אפשרות להחליף אחד מהם. לחיפה יש רשימת מועמדים, כשקשר סכנין ז'אורז'יניו הוצע להם, אך עדיין אין כל החלטה בעניין. אם טאלב טואטחה יימכר, סביר להניח שחן דילמוני יגיע (ק"ש מוכנה לעסקת חליפין במסגרתה יעבור הירש אליה), אך בינתיים עדיין אין כל סיכום עם פיורנטינה לגבי מעברו. תיתכן אפשרות במסגרתה השחקן יירכש על ידי קבוצה אחרת או על ידי קבוצת משקיעים ויעבור בסופו של דבר למוסקרון.

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עשויה להיקבע פגישה. עטאא ג'אבר/יוסי ציפקיס

"אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, אבל לא מהדרך. ייצרנו הרבה מאוד הזדמנויות, הכיוון שלנו נכון מאוד", אמר רוני לוי. דקל קינן הוסיף: "ראיתם מכבי חיפה מאוד דומיננטית, התקפית ורעבה. לא נראינו טוב בסיבו הראשון ואנחנו בגרף של התקדמות. בני יהודה קבוצה טובה ללא קשר למפגשי העבר. קרה לא פעם שהפסדנו משחקים מהסוג הזה. לא התמזל מזלי לכבוש, אבל שמרנו על רשת נקיה". ביום שלישי תתארח הקבוצה באשדוד, אצל מכבי פתח תקוה. עדיין לא ברור האם אייל משומר, שלא נכלל בסגל במשחקים האחרונים למרות שחזר מפציעה, ייכלל בסגל.

היום לקחו השחקנים חלק במסיבת חנוכה המסורתעת של המחלקה האונקולוגית בבית חולים רמב"ם בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully