וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיירי אירווינג זועם על ההחלטה של קליבלנד להשהות את חזרתו"

בארה"ב מדווחים שהרכז, שלא ישחק גם מול בוסטון, ערך שיחה כעוסה עם הצוות המקצועי של הקאבס. ג'יי אר סמית': "התבאסתי מההפסד של גולדן סטייט, קיוויתי שאנחנו נקטע את הרצף"

שחקן קליבלנד, ג'יי. אר סמית'. רויטרס
לא שמח לאיד. ג'יי אר סמית'/רויטרס

קליבלנד נהנית מימי המנוחה המעטים שיש לה עד המשחק מול בוסטון שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי, ולעת עתה עוסקת בעיקר ברצף שנקטע עבור היריבה בגמר בעונה שעברה, גולדן סטייט. ג'יי אר סמית' עקב בדריכות אחרי המשחק של הווריירס מול מילווקי, ולא ממש שמח לאידה של האלופה. ההפך הוא הנכון.

"התאבסתי, לא אשקר. כשצפיתי במשחק שלהם מול בוסטון אמרתי לעצמי כל הזמן 'תנצחו את זה, תנצחו את זה'. באמת קיוויתי שאנחנו נהיה אלה שנקטע להם את הרצף. זה היה חייב להיעצר מתישהו, אבל בכל מקרה זה היה חתיכת מסע", אמר הגארד באימון הבוקר.

"בניגוד לג'יי אר, אני לא אחד שחושב על ההווה יותר מדי", הסביר לברון ג'יימס. "אם הייתי חושב על זה, ההתקדמות שלי הייתה משתבשת והייתי מגיע למשחק בכריסמס כשאני לא מספיק מוכן. הם שיחקו ברמה גבוהה והם הולכים להמשיך לשחק ברמה גבוהה בהמשך העונה. אין להם הנגאובר שאחרי אליפות, ומה שאנחנו רואים עד כה העונה מוכיח את זה".

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
נזכר ברצף של קליבלנד. בלאט/GettyImages

גם דיוויד בלאט, שלקח את הקאבס ל-12 ניצחונות רצופים בעונה שעברה, ניתח את הסיטואציה בגולדן סטייט. "אני חושב שמה שצריך לעשות זה פשוט להמשיך לשחק כדורסל ברמה גבוהה ולתת לצ'יפים ליפול כמו שהם אמורים ליפול מלכתחילה. הרי לא ריאלי לרצות לנצח 82 משחקים. לא קל לנצח אפילו 12 או 13. לנצח 24 משחקים רצופים זה הרבה מעל הנורמה, אין ספק, אבל כמאמן אתה חייב לדחוף את הקבוצה שלך ליציבות ולאי חשיבה על הרצף עצמו. צריך לדאוג רק לשחק כמו שצריך, וברור שגולדן סטייט עושה את זה. נראה שהם לא נסחפו גם כשהרצף היה בעיצומו. גם עכשיו, אחרי שהרצף נגמר, מדובר בקבוצה מצוינת".

הקאבס מסמנים את המשחק מול האלופה ב-25 בדצמבר באוקלנד כמפתח. "קליבלנד מחשיבה את עצמה כאחת הקבוצות הגדולות, ובחודש הקרוב יהיו לה כמה הזדמנויות להוכיח את הטענה הזו במשחקים קשים, שאחד מהם הוא מול גולדן סטייט", כתב הפרשן סם אמיקו. "ניצחון במשחק הזה, בחות, יהיה בגדר הצהרת כוונות אמיתית. הקאבס יודעים את זה, הווריירס יודעים את זה, וכל אומת הכדורסל יודעת את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן קליבלנד, קיירי אירווינג. AP
לא יכול לחכות. אירווינג/AP

בינתיים, קליבלנד משהה את חזרתו של קיירי אירווינג מסיבה לא ברורה. דיוויד בלאט אמר באימון אמש כי "יש עדיין כל מיני דברים שהוא צריך לעבור לפני שנחזיר אותו למגרשים", אך באותה נשימה אמר ש"הוא מרגיש טוב ונראה טוב", ועל פי ציטוט של מקורבים לרכז "הוא כשיר לחלוטין".

על כך כתב דייב מקנמין מ-ESPN כי "אירווינג מוכן להיצמד לתוכנית ההתאוששות של הקאבס, אבל זה לא אומר שהוא אוהב אותה. הוא התרעם על כך בפני צוות האימון והחליט על דעת עצמו לערוך אימוני אקסטרה. זה הגיע למצב שהוא ממש זועם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully