וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך ב-4 ימים מעצרו של אוהד הפועל תל אביב החשוד בתקיפת אוהד בית"ר

המשטרה הציגה סרטון שבו נראה אדם מנדלסון, 34, חוסם את הרכב של אוהד בית"ר ותוקף אותו עם אלות ושרשראות. החשוד מוגדר כעבריין אלימות סדרתי, שהורשע מספר פעמים בעבירות אלימות בכדורגל

one

בווידאו: המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

שופט בית המשפט בתל אביב ירון גת האריך היום (שני) את מעצרו של אדם מנדלסון לסל, 34, ממושב מצליח, אוהד הפועל תל אביב בכדורגל, החשוד כי תקף יחד עם אחרים אוהדים של בית"ר ירושלים באזור שוק הפשפשים ביפו לאחר המשחק בין הקבוצות במוצאי שבת האחרונה.

על פי החשד מנדלסון חסם ביחד עם אחרים רכב של אוהד בית"ר ירושלים, ולאחר מכן תקף בעזרת אלות, סכינים, פטישים, שרשראות וגרזנים את הרכב בו נסע אוהד בית"ר. כתוצאה מכך נפצע האוהד ונזק כבד נגרם לרכב.

אוהד בית"ר שהותקף: "הם יצאו עם שרשראות, פטיש, לום וסכינים"

הארכת המעצר של אוהד הפועל תל אביב החשוד בתקיפה. מגד גוזני
החשוד מנדלסון בהארכת המעצר/מגד גוזני

המשטרה הציגה במהלך הדיון סרטון שבו מתועדת התקיפה, ובה נראים מספר חשודים יוצאים מרכב שלטענת המשטרה שייך לחברה שבה עובד מנדלסון, המוכר מאירועי הפרות סדר קודמים. בשלב זה רק מנדלסון עצור. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר ל-8 ימים, אך בית המשפט נעתר להאריכו רק עד יום חמישי. מנדלסון שותק בחקירתו, אולם בבית המשפט הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

חוקר המשטרה, רס"מ ישראל סיאנוב, הגיש לשופט בפתח הדיון את חומר החקירה שנאסף נגד החשוד: "מדובר בתיק חמור בו מספר אוהדי הפועל תל אביב תקפו אוהדים מקבוצה אחרת בברוטליות באמצעות פטישים וגרזנים. מחומר הראיות עולה חשד כי החשוד היה במקום ברכבו", כך אמר החוקר.

הארכת המעצר של אוהד הפועל תל אביב החשוד בתקיפה. מגד גוזני
מוכר למשטרה. מנדלסון/מגד גוזני

עוד טען החוקר כי בוצעו פעולות מצד החשודים בניסיון לשבש את החקירה.

השופט ירון גת קבע בהחלטתו כי קיים חשד סביר כנגד החשוד. מדובר בחשוד שמוגדר כעבריין אלימות סדרתי, אשר נעצר כמה פעמים בעבר ואף הורשע מספר פעמים בעבירות אלימות בכדורגל.

עורך דינו אסף אלוויה: "החשדות נגד מרשי חמורים אך הם בגדר חשד בלבד. בית המשפט בעצמו צמצם את ימי המעצר שביקשה המשטרה ולדעתי עד יום חמישי יתברר כי לא היו דברים מעולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית שהותקפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully