וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "לכולנו יש מספיק ניסיון כדי להימנע מפרובוקציות בדרבי"

קפטן מכבי תל אביב דרוך לקראת הדרבי (21:05, ער' 1): "הסברנו לחבר'ה החדשים מה המשמעות של המשחק". לנדסברג ורוצ'סטי צפויים לנוח, אך ישותפו במקרה הצורך. רק 80 סדרנים ו-75 שוטרים יוצבו באולם

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תארח הערב (שני) את מכבי תל אביב לדרבי התל אביבי ה-106 בתולדות הליגה הסדירה (21:05, ערוץ 1). בהפועל התכוננו במהלך השבוע למשחק גם בפן המנטאלי, כשלא מעט אוהדים ואנשים מסביב לקבוצה הבהירו לשחקנים הזרים את חשיבות המשחק, ומקווים כי ביחד עם הטירוף שצפוי הערב ביציעי היכל הדרייב אין, יוכלו האדומים להפתיע. 80 סדרנים ו-75 שוטרים, מספר נמוך בהרבה מהשנים הקודמות, יאבטחו את המשחק, כשהקהל מתבקש להגיע מוקדם לאזור האולם בשל עומס תנועה שצפוי בשעות שקרובות למשחק.

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור. יוסי ציפקיס
ידע כמה ניצחונות מתוקים בדרבי. מתן נאור/יוסי ציפקיס

"ברור ומובן מאליו שיש התרגשות", סיפר הקפטן מתן נאור לקראת המשחק, "זה הדרבי שהתחילו לדבר עליו הכי מאוחר ביחס לאירוע עצמו מאז שאני בהפועל, בעיקר בגלל המצב שלנו, התעסקנו בדברים של היום יום, להראות טוב יותר, אנחנו לא מרוצים מהמאזן שלנו וזה יחסית נדחה. זה מבורך, בשנים הקודמות ראינו מסיבות עיתונאים וסיפורים שלא עשו טוב. משחק מאוד חשוב, כרגיל, ועם אקסטרה מסוימת, מנסים להעביר את המסר לכולם, לכאלה שלא חוו ועברו את זה, אבל אני לא יודע עד כמה זה חשוב, אתה יכול להתעורר פה בבוקר על המגרש, ולהגיע חמש דקות לפני, זה לא משנה, ברגע שאתה פה אתה מבין".

הקפטן האדום התייחס למצב בו מגיעה היריבה העירונית, "מהניסיון שלי, במשחקים האלה, יש פחות משמעות לאיך כל קבוצה נראתה לפני, יצא לי להיות במשחקים שהיינו במומנטום טוב ושיחקנו פחות טוב, ולהיפך. ההערכות האלה, הפסקתי לעשות אותם. בסופו של דבר הקהל ואנחנו מצפים מעצמנו להגיע בהכי הרבה מוטיבציה שיש, וכמה שיותר מפוקסים ואגרסיביים. אם יש משהו בשליטה שלנו זה החלק שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. יוסי ציפקיס
חזר בזמן מהפציעה. רביב לימונד/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב ינעלו הערב סיבוב ראשון די מאכזב, סיבוב שהציגו בו שוב את הפריכות וחוסר היכולת לנצח משחקים צמודים, "למה? יש סיבות, יש לי מקום לאופטימיות מהחזרה של רביב ומהצירוף של טרה סימונס, הוא יוכל לתת לנו תוספת גם בפן הזה. אין לי תשובה ברורה לזה, הזמן יגיד ואני מקווה שנדע לעשות התאמות כי חייבים לקחת משחקים צמודים כדי לעשות משהו מיוחד. מה יהיה? אני לא יודע, אנחנו עושים הכל כדי להראות טוב יותר בפעם הבאה. אני כנראה לא אוכל להשתמש במונח שהכל הסתדר עוד הרבה זמן, אבל יש אופטימיות".

אנחנו בסך הכל במשחק הראשון של הסיבוב הראשון, יש עוד שני סיבובים ופלייאוף. הביצה והתרנגולת במקרה של הפועל תל אביב היא השאלה מה יבוא קודם, אם המערכת תצליח לגייס כסף כדי לעשות קבוצה שתהיה למעלה או שאנחנו כקבוצה נצליח לעשות עונה ששווה יותר מהמשקל הסגולי שלה. אני רוצה לקוות שהחלק שלנו יקרה קודם, ונצליח לעשות קפיצת מדרגה במועדון הזה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
למד לקח. פניני/ברני ארדוב

למכבי תל אביב צפוי שבוע קריטי באירופה, אך לפני המשחק החשוב מול דרושפאקה הטורקית, הצהובים נחושים להשיג ניצחון מול היריבה המושבעת. בהנהלת הקבוצה הבהירו לשחקנים כי הם "מצפים לדריכות מלאה מהשחקנים בדרבי ויש לפתוח את המשחק חזק ולהציג הגנת ברזל". המאמן ז'אן טבק בחר שלא להלביש את הפורוורד דראגן בנדר, כמו גם את אייק אופייבו ודגן יבזורי הפצועים. סילבן לנדסברג וטיילור רוצ'סטי סובלים מפציעות קלות, כשהמאמן נוטה להעניק להם מנוחה, אך ישתמש בהם הערב במקרה הצורך.

גיא פניני אמר לקראת ההתמודדות: "דיברנו בינינו, העברנו את המשמעות של המשחק הזה לחבר'ה החדשים, הסברנו מה המשמעות של דרבי עבור מועדון מכבי תל אביב, כמו גם עבור הקהל שלנו. כולם מוכנים גם מבחינה מנטלית וגם מקצועית. מי שלא חווה דרבי לא יודע מה זה, אבל אני מאמין שהם יהנו מזה, כי תהיה אווירה טובה".

לשאלה האם ניתן להימנע מפרובוקציות כלקח מאירועי עבר השיב פניני: "לא דיברנו על זה כל כך, אלא יותר על האווירה והקהל. מאמין שכולם כאן עם מספיק ניסיון כדי להימנע מהדברים האלו ולהתרכז בעיקר, שזה כדורסל. אירופה? קל לעשות את ההפרדה, כי יש דרבי. אם זה היה משחק ליגה אחר אז הייתי משיב שהראש ביום חמישי, אבל זה דרבי והראש מרוכז בדרבי".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully