וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אנשים מפקפקים בז'ירו, אבל המספרים שלו מדברים בגדול"

מנג'ר ארסנל החמיא לחלוץ שהגיע ל-50 שערי ליגה ב-0:2 מול אסטון וילה: אנשים מתחילים להבין שהוא שחקן טוב". ז'ירו: "עברנו שבוע פנטסטי". קלופ על ה-2:2 של ליברפול: "אני יכול לחיות עם זה"

one

בווידאו: תקציר ה-0:2 של ארסנל מול אסטון וילה

ארסנל השיגה אתמול (ראשון) ניצחון חוץ יקר כשגברה 0:2 על אסטון וילה בווילה פארק. אוליבייה ז'ירו הלוהט כבש בפנדל את השער ה-50 שלו בפרמיירליג וארון ראמזי הוסיף אחד אחרי בישול נוסף של מסוט אוזיל. התותחנים עלו למקום הראשון בטבלה לפחות עד למשחק בין לסטר סיטי לצ'לסי הערב.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. AP
מרוצה. ונגר/AP

* ארסנל לא הפסידה לאסטון וילה בווילה פארק ב-17 הביקורים האחרונים שלה שם, הפעם האחרונה בה זה קרה הייתה ב-13 בדצמבר 1998.

* אוליבייה ז'ירו כבש את השער ה-50 שלו בפרמיירליג במשחק ה-113 שלו. רק תיירי הנרי (ב-83 משחקים) ואיאן רייט (ב-87) הגיעו לציון הדרך הזה בכמות מועטה יותר של משחקים בארסנל. אגב, הוא השביעי להגיע ל-50 שערי פרמיירליג במדי ארסנל, כשקדמו לו הנרי, רייט, רובין ואן פרסי, דניס ברגקאמפ, רובר פירס ותיאו וולקוט.

* אסטון וילה רשמה משחק ליגה 15 ברציפות ללא ניצחון והשוותה את השיא של יורק למספר המשחקים הרצופים ללא ניצחון הארוך אי פעם.

* ז'ירו כבש תשעה שערים בתשעת משחקי החוץ האחרונים בכל המסגרות. כמו כן, הוא כבש בכל אחת מחמש ההתמודדויות האחרונות שלו מול וילה.

* מסוט אוזיל כבש שני שערים ובישל שלושה בכל המשחקים שלו מול אסטון וילה, יותר מאשר השיג מול כל קבוצה אחרת מאז עבר לארסנל.

ארסן ונגר החמיא בסיום לז'ירו ואמר: "הוא נמצא בשיא, אבל לפעמים מפקפקים ביכולת שלו. סוף סוף המספרים שהוא משיג גורמים לאנשים להבין שהוא שחקן טוב. הוא שחקן שמשחק הרבה עם הגב לשער וכך מכניס שחקנים נוספים למשחק. אולי הוא לא מדהים מבחינה אינדיבידואלית, אבל הוא יעיל מאוד ושחקן חשוב מאוד לקבוצה. גם מבחינה מנטאלית הוא חזק מאוד".

ונגר הודה שחשש מעייפות פיזית של שחקניו אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס ביום רביעי האחרון בליגת האלופות ואמר: "אני יודע שווילה נלחמת כדי לשרוד, ואלה היו נקודות חשובות מאוד מבחינתנו. בסך הכול, זו הייתה הופעה מצוינת שלנו ושבוע טוב מאוד. אל דאגה, היו לי גם כמה שבועות די רעים בעבר, אז זה מאזן את עצמו". המנג'ר הצרפתי החמיא לעמיתו, מקורבו ושחקנו לשעבר, רמי גארד, שעמד על הקווים מהצד השני: "הוא יעשה עבודה טובה, לקבוצה שלו חסר ביטחון. הוא צריך קצת זמן. קשה מאוד להשיג זמן בפרמיירליג, אבל עודדתי אותו להגיע כי אני מאמין שיש לו את האינטליגנציה ואת האיכות, עין טובה ואישיות איכותית כדי להצליח".

ז'ירו אמר: "אני מרוצה עם השער ועם הניצחון, אבל לא רוצה לעצור כאן. ניסיתי לעשות עבודה טובה בשביל החברים שלי היום והצלחתי לעשות את זה עם הפנדל. הייתי חייב להיות זה שייקח את הפנדל. היינו טובים מאוד בהתקפות המתפרצות עם תיאו ומסוט והצלחנו לשמור על רשת נקייה, אז זה יום מוצלח מאוד עבורנו ושבוע פנטסטי. עשינו עבודה נהדרת בליגת האלופות באמצע השבוע וממש רצינו לסיים את השבוע עם ניצחון ולהיות במקום לפני המשחק של לסטר נגד צ'לסי. זה נחמד ואני מקווה שנוכל לספק הופעה טובה גם נגד מנצ'סטר סיטי ביום שני הבא".

שחקן ארסנל, אוליבייה ז'ירו. רויטרס
נכנס לרשימה מכובדת של כובשים. ז'ירו/רויטרס

ניוקאסל הצליחה לברוח מקו האדום אחרי שחזרה מפיגור ל-1:2 מרשים מאוד בווייט הארט ליין מול טוטנהאם. המג'פייז שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-16 והם עם שתי נקודות מעל נוריץ' שנמצאת במקום ה-18 ממנו יורדים אל ליגת המשנה. עבור הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו זה היה הפסד הליגה הראשון מאז ה-1:0 באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד במחזור הראשון.

"המחצית הראשונה שלנו הייתה פנטסטית, שלטנו במשחק. קשה מאוד להסביר מה קרה במחצית השנייה", אמר פוצ'טינו בסיום, "עשינו טעויות ואנחנו מרגישים מאוכזבים מאוד עכשיו כי לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה הכדורגל ואתה צריך לדעת להתחרות במשך 95 דקות. היום היה קשה מאוד".

מנגד, סטיב מקלארן נשמע מרוצה במיוחד: "המשחק היום ענה לכל המבקרים והביקורות שהיו עלינו בשבועות האחרונים. זו הייתה הופעה נהדרת במחצית השנייה ותוצאה מצוינת. היום הראינו את מה שאנחנו, קבוצה שהיא סלע של עבודה קשה ומשמעת. יש לנו שחקנים כישרוניים והם יודעים איך לנצח, הם רק צריכים לדעת לעשות את זה באופן עקבי".

צפו בתקציר המשחק

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"אני מרוצה עכשיו כי זה היה סיום מושלם למשחק". קלופ/רויטרס

ליברפול הייתה קרובה להפסד ליגה שני ברציפות. המייטי רדס פיגרו 2:1 בבית מול ווסט ברומיץ', אבל לשמחתם השופט הוסיף שמונה דקות לסיום המשחק ודיבוק אוריגי הצליח לאזן עם בעיטה שפגעה באחד משחקני ההגנה ושינתה כיוון בדרך ל-2:2. למרות זאת, ליברפול רק במקום התשיעי עם 24 נקודות, חמש פחות ממנצ'סטר יונייטד הרביעית במקום ממנו הולכים למוקדמות ליגת האלופות.

"אני מרוצה עכשיו כי זה היה סיום מושלם למשחק", אמר מנג'ר ליברפול יורגן קלופ בסיום, "נקודה אחת הייתה המינימום שהגיע לנו מהמשחק הזה. שני מצבים נייחים עלו לנו ביוקר, ידענו על האיכות של ווסט ברומיץ' מהמצבים האלה. היה משחק קשה, יצרנו מצבים, כבשנו שער מושלם, אבל אז ספגנו שני שערים. בסופו של דבר, אני יכול לחיות עם זה. זה יכול עוד להתברר כרגע מיוחד מאוד בשבילנו, לכבוש שער כזה בדקה כזו".

טוני פוליס רתח מזעם על השיפוט לאחר שנפסל לקבוצתו שער בטענה לנבדל שהיה די גבולי בדקה ה-45 ובמצב של 1:1. פוליס אמר: "מה שמאכזב אותי זה שהקוון לא הניף את הדגל מיד. אם הוא היה מניף את הדגל מיד, אז מילא, זה נבדל. למה השופט ניגש אליו ודיבר איתו, אני לא יודע".

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully