וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון קיללו את השחקנים, שזכו לליווי מאבטחים ביציאה

13.12.2015 / 22:09

האוהדים של חולוניה זעמו אחרי התבוסה 97:77 מול מכבי קרית גת, צעקו לשחקנים: "אין לכם כבוד". הקבוצה מעוניינת בג'בון מקריי. דן שמיר: "הקבוצה נראית מבולבלת, אין לי תירוצים. המצב קשה"

one

הפועל חולון הובסה הערב (ראשון) 97:77 על ידי מכבי קרית גת, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הקבוצה של דן שמיר נראתה רע ובמהלך המשחק צעקו אוהדי חולון לעבר השחקנים: "אין לכם כבוד". כמו כן, האוהדים קיללו את השחקנים בירידה מהמגרש ואלה יצאו רק בליווי מאבטחים. בסיום חיכו כ-100 אוהדים לשחקנים מחוץ לאולם. השחקנים ספגו קללות וקריאות בוז, כשהשניים שספגו את כמות הקללות הרבה ביותר היו גוני יזרעאלי ומייק מוסר.

בצד המקצועי, מעוניינים בחולון בשחקן הפנים ג'בון מקריי ששיחק לאחרונה בנאנסי הצרפתית.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ניב אהרונסון
המצב קשה והוא לא מסתיר את זה. שמיר/ניב אהרונסון

מאמן חולון דן שמיר נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "כל מי שאכפת לו מהפועל חולון ורואה אותנו, יכול לתת תשובות. הקבוצה נראית מבולבלת מאוד, מפוזרת והשחקנים לא מוצאים את עצמם. אין לי תירוצים לתרץ, אני לא רוצה בכלל ללכת לכיוונים האלה של תירוצים. להגיד דקה אחרי המשחק מה יהיה ומה נעשה, מצד אחד כולם מבינים שקורה פה משהו לא טוב. מצד שני לא תמיד יש פתרונות בשלוף.

"זה מצב קשה עכשיו. אנחנו יודעים מה האווירה שיש בהפועל חולון בדרך כלל, ודחיפה יש מכל מה שיש מסביב לקבוצה הזאת. מצד שני זה מתסכל מאוד וזה הופך להיות יותר קשה עם מה שקורה מסביב. היה לנו שבוע אימונים טוב, הראינו שאנחנו תופסים כיוון, היה שבוע אימון אימונים ממש טוב מבחינת האיכות ולאן שהלכנו. כל זה לא אמר כלום על המשחק, ומן הסתם צריך למצוא פתרונות ואין פתרונות כל כך קלים".

מאמן קרית גת נתי כהן אמר: "חד משמעית המשחק הכי טוב שלנו, היו לנו משחקים טובים, כמו באשדוד, אבל לא ידענו להמשיך את זה. היום המשכנו את זה, רצנו ופתחנו פער עד הניצחון. לא רציתי לדבר, כי היה לנו קושי בשחקן מטרה, עכשיו אפשר לשחק כדורסל, כשהיה לנו יתרון 15 במקומות אחרים, לא הייתה לנו שליטה, והיום הייתה. אי אפשר לצאת מגדר הרגיל, אנחנו עדיין מאחורינו הליגה, ואנחנו צריכים להמשיך לנצח".

על המחזור הבא, בו תפגוש קבוצתו את מכבי תל אביב, אמר כהן: "מכבי תל אביב יחזירו אותנו למציאות מהר, לנו חשוב לבנות את עצמנו מי אנחנו ומה הזהות שלנו, עד היום בגלל החיסורים ובגלל העמדות של הזרים לא היה לי אפשרות לנהל משחק פנימה והחוצה. נצטרך את האימונים ואת המשחקים, בטוח מה שראינו היום לא נהיה תמיד בהמשך, יהיו לנו עליות וירידות, בוא נראה איך נראה בירידות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עודד קטש מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
"האווירה חשובה לביטחון". קטש/יוסי ציפקיס

עודד קטש דיבר לאחר המשחק מול עירוני נס ציונה: "קצת אנרגיות בהגנה, היו לנו כמה דקות שהבנו שאו שאנחנו מפשילים שרווילים ונהיים קצת אגרסיביים, או שלא, זה מה שאמרתי להם. הקבוצה רשמה שלושה הפסדים כואבים בחוץ, ויש חוסר ביטחון, זה הורגש בחצי הראשון. בשבוע הבא המשוכה כבר יותר קשה. תמיד היו הבדלים בין בית וחוץ כאן, זה קורה להרבה קבוצות, האווירה פה באילת חשובה לביטחון שלנו".

עופר ברקוביץ' אמר מנגד: "15 דקות טובות למעשה, הצלחנו לבצע מה שרצינו, מהרגע הזה ירידה גדולה ביכולת שלנו ובריכוז. עשינו כמה טעויות, פספסנו כמה דברים, הם התחילו לרוץ וחזר להם הביטחון. לא שיחקנו מספיק טוב ברמה ההתקפית כדי להפוך את המשחק בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully