וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 2:2 לליברפול מול ווסט ברום, טוטנהאם-ניוקאסל 2:1

שער חצי עצמי בדקה ה-96 סידר למייטי רדס נקודה במשחק הבית מול האלביון. ג'ורדן הנדרסון כבש את הראשון. התרנגולים ספגו הפסד ראשון מאז המחזור הראשון עם 2:1 ביתי אחרי שער בתוספת הזמן

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ בטירוף אחרי השוויון/רויטרס

המחזור ה-16 בפרמיירליג יינעל מחר (שני) עם המפגש המסקרן בין לסטר סיטי לצ'לסי, אבל גם היום נערכו שלושה משחקים מסקרנים. בראשון הצליחה ארסנל לנצח 0:2 את אסטון וילה. לאחר מכן ליברפול סיימה ב-2:2 ביתי מול ווסט ברומיץ' בזכות שער חצי עצמי בתוספת הזמן, ניוקאסל השיגה 1:2 בחוץ מול טוטנהאם, גם היא בזכות שער הרבה אחרי הדקה ה-90.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול (שמאל) מול ג'וני אוואנס שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
קוטיניו מול אוואנס/GettyImages

ליברפול - ווסט ברומיץ' 2:2

אחרי שהפסידה 2:0 לניוקאסל, רשמה הערב הקבוצה של יורגן קלופ משחק ליגה שני ברציפות עם תוצאה לא מרשימה, הפעם 2:2 ביתי מול ווסט ברומיץ', שגם הוא הושג בזכות שמונה דקות תוספת זמן, כשדיבוק אוריגי בועט כדור שפוגע באחד משחקני ההגנה בדרך, משנה את הכיוון וחדר פנימה. בעקבות התיקו, שיפרה ליברפול את מאזן הנקודות שלה ל-24 והיא במקום התשיעי, ווסט ברומיץ' במקום ה-13 עם 20.

דווקא ליברפול כבשה ראשונה בדקה ה-21 כשג'ורדן הנדרסון המשיך פנימה מחמישה מטר אחרי שאדם ללאנה הוריד לו נהדר בנגיחה וזה 0:1. היתרון הזה החזיק מעמד תשע דקות בלבד עד שקרייג דוסון ניצל יציאה לא טובה של סימון מיניולה ודחק פנימה את ה-1:1. שער של יונאס אולסון בדקה ה-45 נפסל בטענה לנבדל שהיה גבולי מאוד, אבל אולסון בכל זאת הצליח לכבוש כדי לקבוע 1:2 בדקה ה-73 אחרי הגבהה של כריס בראנט. עמוק בתוספת הזמן, שהייתה שמונה דקות, הצליח דיבוק אוריגי לבעוט כדור ממרחק, שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון וחדר פנימה כדי לקבוע 2:2 ולהציל למארחת נקודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק דייר שחקן טוטנהאם. GettyImages
החגיגה של דייר הייתה מוקדמת/GettyImages

טוטנהאם - ניוקאסל 2:1

התרנגולים עם הפסד ראשון מאז המחזור הראשון לאחר 2:1 ביתי מול ניוקאסל, שרשמה תוצאה מצוינת והמשיכה במומנטום החיובי אחרי ה-0:2 מול ליברפול במחזור שעבר. אריק דייר כבש ראשון בדקה ה-39, אבל אלכסנדר מיטרוביץ' איזן בדקה ה-74 וקבע את תוצאת המשחק על 1:1. איוסה פרס השלים את המהפך בתוספת הזמן וקבע 1:2 גדול למג'פייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully