וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "רוצים לנצח ולסיים את הסיבוב במאזן חיובי"

13.12.2015 / 19:23

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת ההתמודדות הביתית נגד מכבי אשדוד/באר טוביה (19:00) שינעל עבורו את הסיבוב הראשון: "קבוצה מוכשרת ובעלת יכולות". צביקה שרף יקבל בחזרה את צ'ארלס תומאס

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי חיפה למכבי ראשון לציון

המחזור ה-11 בליגת העל, שנועל את משחקי הסיבוב הראשון, יימשך מחר (שני) במפגש בו תארח מכבי חיפה את מכבי אשדוד/באר טוביה (19:00, שופטים: עמית בלק, גיא שמואלי ועופר פורטל). שתי הקבוצות נפגשו 13 פעמים בהיסטוריה בליגת העל, כשהמאזן עומד על 4:9 לטובת הירוקים. ברוממה ניצחה חיפה בחמישה מתוך שבעה מפגשים, כשבעונה שעברה בשלושה משחקים ניצחו חיפה פעמיים, כשכל שלושת המפגשים היו צמודים ונגמרו בעד 3 נקודות הפרש.

מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים שהרחיקו אותם מעט מצמרת הטבלה. הקבוצה של רמי הדר הפסידה בבית לראשונה העונה במשחק ההשלמה להפועל ירושלים, ולאחר מכן נראתה לא טוב לאורך רוב ההתמודדות נגד מכבי ראשון לציון. הירוקים, שמסתמכים על היכולת ההגנתית שלה, אפשרו למכבי ראשון לציון לברוח לה אחרי שלושה רבעים לפער בן יותר מ-20 נקודות, וגם ניסיון קאמבק לא עזר. בחיפה דיברו השבוע הרבה על ניסיון חזרה ליכולת ההגנתית שאפיינה אותם עד המשחק נגד ראשון לציון, כשהם יודעים שאשדוד היא אחת הקבוצות ההתקפיות הטובות ביותר בליגה.

"אשדוד קבוצה מוכשרת ובעלת יכולות", אמר מאמן חיפה רמי הדר לקראת המשחק, "אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב במאזן חיובי ולהשיג ניצחון וכדי לעשות זאת, אנחנו צריכים לבצע במדויק את תכנית המשחק שלנו ולהיות מרוכזים לאורך המשחק כולו".

צ'ארלס תומאס שחקן מכבי אשדוד (אמצע) מול רוברט רות'בארט שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
חוזר בשורות אשדוד. צ'ארלס תומאס/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה נעצרה גם כן בשבועיים האחרונים, ואחרי חמישה ניצחונות רצופים, הפסידה למכבי ראשון לציון בחוץ ולבני הרצליה במשחק דרמטי בבית. באשדוד שמחים לקבל לקראת המשחק נגד חיפה את הפורוורד צ'ארלס תומאס שנעדר מההתמודדות נגד הרצליה בשל עונש הרחקה, ויקוו כי יעזור להם לחזור לדרך הניצחונות. אייזיאה סוואן רשם בשבוע שעבר טריפל דאבל ראשון העונה לשחקן כלשהו בליגה, אך גם זה לא עזר כשהוא מאבד תשעה כדורים, כולל כדור מכריע ברגעי הסיום. באשדוד התרגלו לדרמות בשבועות האחרונים כששלושת המשחקים האחרונים שלה נגמרו בפער מצטבר של 4 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully