וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הביקורות? נמאס לשמוע כבר את הבני ז***ת האלו"

כוכב ברצלונה מאס בביקורות שסופגת נבחרת ארגנטינה: "שוכחים שהגענו לגמר המונדיאל ולגמר הקופה אמריקה. ההמנון? לא שר אותו, זו דרכי". דיווח: ברצלונה בדרך לחידוש החוזה עם 'קטאר איירווייז'

one

בווידאו: תקציר התיקו בין ברצלונה לדפורטיבו לה קורוניה

זמן רב עבר מאז שנבחרת ארגנטינה הפסידה בגמר המונדיאל ובגמר הקופה אמריקה, אך במדינה לא שוכחים את ההפסדים הכואבים. לכוכב הנבחרת, ליאונל מסי, נמאס מהביקורות ובראיון שהעניק לאתר ole יצא נגד המבקרים: "נמאס מהבני זונות האלו. הביקורות מוגזמות. הגענו לגמר המונדיאל ולגמר הקופה אמריקה. אמרו שלא עשינו כלום ואנחנו ממשיכים לשמוע ביקורות. ההמנון? "אני לא שר את ההמנון כי זו הדרך שלי. כל אחד עושה מה שהוא רוצה כשהמנון מתנגן".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה (מימין) חוגג עם דני אלבס. רויטרס
ברצלונה בדרך לחוזה חדש עם הספונסרית? דני אלבס ולואיס סוארס/רויטרס

בנושא אחר, האם ברצלונה בדרך להמשיך את ההתקשרות עם קטאר כספונסרית הראשית? על פי דיווחים בספרד, מאנל ארויו, חבר הנהלת ברצלונה, נמצא כעת בדוחא, בירת קטאר על מנת לחדש את החוזה עם חברת התעופה 'קטאר איירווייז' לחמש השנים הבאות. הדברים מגיעים בניגוד מוחלט לפרסומים מהעבר, לפיהם ברצלונה שקלה לנתק את הקשרים בעקבות הקשר בין קטאר לחמאס ובעקבות כך שהיא מממנת טרור. ההסכם הראשוני עם חברת התעופה נחתם ב-2013 ואמור להסתיים ב-2016, וכעת מנסים בקבוצה הקטלאנית לחתום על חוזה חדש עד 2022.

למרות חילוקי דעות בין הצדדים לאחר סיום החוזה הראשון בין ברצלונה ל'קרן קטאר', הקטלאנים הגיעו להבנות והחוזה השני נחתם עם חברת התעופה, אך הדברים לא עברו בצורה חלקה. הבחירות לנשיאות ברצלונה בחודש יולי השנה קבעו שהנשיא שייבחר הוא זה שיקבע את הספונסרית החדשה, ומשנבחר ז'וספ מריה ברתומיאו לתפקיד, הוא החליט שפרטי החוזה לא לטעמו וסרב בהתחלה לחדש את החוזה. על פי הדיווחים, הקשרים נשארו וכעת, החליטה ברצלונה להיכנס שוב למשא ומתן עם הקטארים.

ארויו, שלא נסע עם הקבוצה ליפן לגביע העולם לקבוצות, עשה את דרכו לדוחא כדי לשבת עם ראשי QSI (קרן השקעות קטאר בכדורגל), כשגם ברתומיאו צפוי להצטרף אליו, ולדון מחדש בתנאים שהקטארים הגישו בזמנו לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully