וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לסינטאיהו סלליך בניצחון מאריבור, רפאלוב פתח בקלאב ברוז'

הקשר כבש את השלישי ב-0:5 על קופר והעלה את מאזנו לארבעה שערים העונה. קשר ברוז' שיחק 54 דקות בהפסד 2:0 לסטנדרד ליאז', 90 דקות לקני סייף בניצחון גנט, 70 דקות לייני בתיקו של ויטסה

סינטאיהו סלליך שחקן מאריבור. GettyImages
שער נוסף בליגה. סלליך/GettyImages

סינטאיהו סלליך היה שותף לחגיגת שערים נוספת של מאריבור, שניצחה היום (ראשון) 0:5 בחוץ את קופר. סלליך כבש את השער השלישי (34), גרגור באיידה פתח עם הראשון (16), אגים איברהימי הוסיף צמד (31, 43) וז'אן פיליפ מנדי סגר את הסיפור (90). מאריבור הקטינה את הפער מאולימפיה לובליאנה בפסגה לשלוש נקודות. השער של סלליך היה הרביעי שלו העונה. מרואן קבהא השלים גם הוא 90 דקות בהרכב.

* ליאור רפאלוב, שחזר לאחרונה למגרשים אחרי פציעה קשה, פתח בהרכב קלאב ברוז' לראשונה מאז סוף מאי, אך היה שותף להפסד 2:0 לסטנדרד ליאז' שהוריד את קבוצתו מהפסגה והוסיף לצרות אחרי ההדחה מהליגה האירופית ביום חמישי. רפאלוב הוחלף בדקה ה-54, בין השער הראשון של ילה ואן דאם (50) לשני של מתיו דוסבי (66).

* קני סייף (90 דקות) ניצל זאת כדי לעלות לפסגת הליגה הבלגית יחד עם גנט, שניצחה 0:2 בחוץ את סנט טרוידן ופחה פער של שלוש נקודות מקלאב ברוז'.

* ניר ביטון הפצוע נעדר ממשחקה של סלטיק, שהביסה 0:3 את סט. ג'ונסטון בליגה הסקוטית ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה, עם משחק חסר.

* עומר דמארי מזלצבורג ישב על הספסל של רד בול זלצבורג לכל אורך משחק הצמרת מול ראפיד וינה, בו קבוצתו ניצחה 0:2 וחזרה לפסגה.

* שרן ייני פתח פעם נוספת בהרכב של ויטסה ארנהם ושיחק 70 דקות ב-1:1 מול הראקלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully