וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "שיחקתי בטורקיה, קרואטיה, יוון וסרביה, אלה מקומות לא פחות חמים"

13.12.2015 / 20:51

מאמן מכבי תל אביב הגיב לשאלה האם הוא חושש מהאווירה החמה בדרייב אין בדרבי התל אביבי: "נשחק חמישה על חמישה, שחקנים מקצוענים יודעים להתמודד עם הלחץ הזה" (ב', 21:05, ערוץ 1 ו-HD)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור ה-11 בליגת העל יינעל מחר (שני) עם הדרבי התל אביבי הגדול בו תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב (21:05, ערוץ 1, שופטים: גילי כהן, דודי רומנו ודן ילון). הדרבי הנוכחי יהיה ה-106 בתולדות הליגה הסדירה בין המועדונים, כשהמאזן עומד על 26:79 לטובת מכבי תל אביב. במשחקי הבית של הפועל תל אביב ניצחו האדומים 19 פעמים לעומת 33 ניצחונות של הצהובים. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים, כשהפועל מנצחת את הדרבי הראשון ביד אליהו, ומפסידה את שני המשחקים הנוספים.

האדומים מגיעים למשחק לאחר ניצחון חשוב על הפועל חולון בשבוע שעבר, ניצחון שהרחיק אותם מעט מהתחתית הבוערת של הליגה. בקבוצה מרוצים מאוד מהכניסה של טרה סימונס לסגל, ומקווים כי השינוי שבוצע יהיה האחרון העונה. במהלך השבוע שוחחו מקורבים להנהלה וגם אוהדים ואנשי הקבוצה עצמה עם השחקנים וביקשו מהם להראות מחויבות מיוחדת ומלחמה לקראת הדרבי, כשבמועדון בטוחים שהשחקנים יגיבו על הפרקט. מה שעוד נותן להפועל תל אביב תקווה לקראת המשחק היא החזרה החיובית של רביב לימונד מהשבוע שעבר, חזרה שנתנה להם את התחושה כי הם יכולים לצאת מתחילת העונה הרעה מאוד שלהם.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא חושש מהאולם. טבק/יוסי ציפקיס

"מבחינה אישית אני מרגיש בסדר גמור, גם בזמן שהייתי בחוץ עבדתי קשה כדי לחזור לכושר וגם יש שינוי חיובי בקבוצה שלנו שמאפשר לי להראות טוב, ולנו כקבוצה לשחק ולהראות יותר טוב", סיפר לימונד לקראת המשחק, "בראש ובראשונה האנרגיות שונות. יש איזשהו משהו שיותר מתאים לפרסונל של השחקנים כאן. ההבאה של טרה פותחת לנו את המשחק, ועוד כמה דברים שעוזרים לנו. ההרגשה היא טובה בכללי, כי אני מרגיש שהקבוצה הולכת למקום טוב, מקום שאנחנו מבינים מה הזהות שלנו, נושכים בהגנה ומשחקים יותר בשטף בהתקפה. אני רוצה להאמין שעכשיו התחלנו את העונה ואנחנו הולכים מכאן רק בכיוון אחד, למעלה".

על היכולת החלשה ברבע האחרון הוסיף הכוכב הישראלי של האדומים: "נגד קבוצות טובות כמו הפועל ירושלים ומכבי תל אביב אי אפשר להוריד את הרגל מהגז לשנייה, במשחק נגד הפועל חולון זה היה אחרת כי היינו בהפרש מאוד משמעותי. לדעתי זה עניין של ריכוז ואנחנו צריכים להיות מרוכזים לאורך 40 דקות, מאיזשהו סיבה מורידים את הרגל מהגז. אנחנו משתדלים לא לחשוב על זה יותר מדי, כי כשחושבים על משהו יותר מדי זה הופך לבעיה. כל אחד צריך לתת ריכוז ומלחמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם סילבן לנדסברג. יוסי ציפקיס
לנדסברג ופארמר באימון המסכם/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב משתדלים שלא להתייחס לסיטואציה עמה מגיעים הצהובים למשחק, "אני פחות מסתכל על הסיטואציה של מכבי תל אביב, אנחנו משחקים נגד קבוצה שהיא הכי מוכשרת בארץ אולי השנייה הכי מוכשרת. זה שהיא בשבוע לחוץ או לא, אנחנו פחות מתעסקים בזה, אבל אנחנו מתעסקים בנו ובמה שאנחנו צריכים לעשות. זה המון תלוי בנו איך נגיע למשחק הזה", סיכם לימונד.

מכבי תל אביב מגיעה לדרבי לפני המשחק החשוב ביותר שלהה עד כה העונה, המשחק נגד דרושפאקה הטורקית ביום חמישי, בו ניצחון ב-11 הפרש או יותר יעלה אותה לטופ 16 של היורוליג, וכל תוצאה אחרת תשלח אותה ליורוקאפ. למרות החשיבות של המשחק השני השבוע, בהנהלת הקבוצה הבהירו לצוות המקצועי והשחקנים כי הם מצפים מהם לנצח את הדרבי. המאמן ז'אן טבק בחר שלא להלביש את הפורוורד דראגן בנדר, כמו גם את אייק אופייבו ודגן יבזורי הפצועים, כשאת האימון המסכם עורכת הקבוצה בהדר יוסף בעקבות אירועי חג החנוכה.

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק אמר באימון המסכם: "יש יריבה מאותה העיר שמשחקת נגדנו, יש יריבות גדולה בין שתי הקבוצות. ברור שעבור האוהדים שלנו זה משחק חשוב מאוד. שיחקתי בטורקיה, בקרואטיה, שיחקתי ביוון, בסרביה, זה לא המגרש החם היחיד באירופה. בסופו של דבר, על המגרש אנחנו חמישה מול חמישה וכמו בכל מדינה נורמלית המשחק יתנהל בצורה חוקית, אז לא יהיו שום בעיות, אנחנו חמישה מול חמישה על המגרש. שחקנים מקצוענים אמורים לדעת איך להתמודד עם הלחץ".

בסביבת אולם הדרייב אין צפויים מחר עומסי תנועה בשל יריד העודפים שנערך בסמוך לאולם, והקהל מתבקש להגיע מוקדם על מנת למנוע עומסים בכניסות. במהלך המשחק תעניק הפועל תל אביב אות הוקרה לשי עירוני, מנכ"ל עמותת פרס לחיים, חולה ALS המוביל את חקר המחלה וגילו התרופה בארץ ובעולם. במהלך השבוע עבדו שחקני הפועל תל אביב עם "עמותת חינוך לפסגות" ואמנו אותם. השחקנים זכו לשמוע הרצאה קצרה משרון אברהמי ומשך עברו לאימון עם שחקני הקבוצה.

עדכון ראשון: 17:08

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יוגב אוחיון מחמם את הידית/יוסי ציפקיס
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
דווין סמית' מתכונן לשבוע גורלי/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. יוסי ציפקיס
מוכנים למאבק. לימונד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully