וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקרגור אלוף ה-UFC: "אין דבר שיכול להתמודד עם השמאלית שלי"

מקרגור האירי ניצח את אלדו בנוקאאוט קטלני תוך 13 שניות וגבר על הברזילאי שהיה בלתי מנוצח במשך עשור כדי לזכות באליפות במשקל נוצה. מקרגור: "אדביק את מייוות'ר"

לוחם ה-UFC קונור מקגרגור. GettyImages
לוחם ה-UFC קונור מקגרגור/GettyImages

קונור מקרגור הדהים הלילה (בין שבת לראשון) את חובבי ה-UFC. לא מכיוון שזכה בתואר אלוף העולם במשקל נוצה, אלא בעיקר בזכות הדרך שבה זה נעשה. מקרגור גבר על ז'וזה אלדו הברזילאי תוך 13 שניות בלבד כדי לזכות בחגורה, אחרי ששלח מהלומה אדירה - הוק שמאלי, המכה שהפכה לסימן ההיכר שלו - לפרצופו של יריבו הברזילאי. אלדו ישר נפל, האירי התנפל עליו במהלומות נוספות לראש, ולשופט לא נותרה ברירה אלא להפסיק את הקרב ולהכריז על המנצח לעיני הקהל הנלהב ב-MGM בלאס וגאס.

זה היה הנוקאאוט המהיר אי פעם בקרב על תואר ב-UFC, והוא הגיע מול הברזילאי שהיה בלתי מנוצח למעלה מעשור, והאלוף היחיד במשקל נוצה בתולדות ה-UFC. "בלי כוח, רק נחישות", הסביר בסיום מקגרגור את ההישג שלו, "בלי מהירות, רק תזמון. זה מה שנדרש, במיוטד כשיש לי את היד השמאלית שלי. שום דבר לא יכול להתמודד עם היד השמאלית הזאת".

כעת מקרגור, שהצהיר מראש שהקרב ייגמר בסיבוב הראשון, עשוי לעלות ולהתמודד על התואר במשקל קל. ה-UFC מספר 194 שבר את שיא ההכנסות ממכירת כרטיסים (10.1 מיליון דולר) ועשוי לשבור את השיא של החברה במכירת פיי-פר-וויו (1.5 מיליון רכישות). "אני אדביק את (המספרים של) מייוות'ר", אמר האירי, "אני רק בן 27, הם היו בני 40 בקרב".

קונור מקגרגור מול ז'וזה אלדו, UFC. AP
קונור מקגרגור מול ז'וזה אלדו, UFC/AP
קונור מקגרגור מול ז'וזה אלדו, UFC. GettyImages
קונור מקגרגור מול ז'וזה אלדו, UFC/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully