וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חזרתם של שאמפרט ואירווינג: ג'ארד קנינגהאם ישוחרר מהקאבס?

חוזהו של הגארד יפוג בעוד חודש, ולמרות פתיחת עונה מפתיעה, הוא עלול לשלם את המחיר. הפרשנים משוכנעים שגם הדקות של לברון יירדו, חבר הילדות של בלאט: "הוא החליט להתנתק מהתקשורת"

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'ארד קנינגהאם. AP
בדרך החוצה? קנינגהאם/AP

אימן שאמפרט חזר לפרקט, קיירי אירווינג אמור לחזור בקרוב מאוד, וקליבלנד נערכת לרוטציה שונה ומותאמת לשני הגארדים המצוינים ששבים מהיעדרויות ממושכות בעקבות פציעות. ב-ESPN דיווחו אמש (שבת) כי מי שעשוי לשלם את המחיר הוא ג'ארד קנינגהאם, לו חוזה זמני בקאבס שיפוג בעוד חודש.

הגארד בן ה-24, שצלח את הניפוי האחרון של הקאבס במחנה האימונים ומאז הותיר רושם חיובי, קיבל יותר ויותר צ'אנסים בתקופה האחרונה ובארבעה משחקים בחודש דצמבר קיבל 22.8 דקות לערב ותרם שש נקודות. עכשיו, כששני הגארדים חוזרים ומעמדו של מתיו דלבדובה, קנינגהאם אמור להיות הנפגע המיידי.

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
גם הדקות שלו יירדו? לברון/AP

"זה חלק ממה שעלול לקרות ב-NBA", אמר אמש הגארד. "אין לי שום שליטה על זה. זה אף פעם לא בשליטתך. הדבר היחיד שאתה יכול לשלוט בו זה רמת המאמץ שלך על ומחוץ למגרש. הכל קרה כל כך מהר עבורי והייתי חייב להיות מוכן".

"אני לא חושב שאנחנו עדיין במקום של לדבר על שחרור אפשרי שלו", אמר דיוויד בלאט. "אני מקווה שג'ארד ימשיך לשחק כמו שהוא משחק עד עכשיו, זה הדבר היחיד שאפשר להגיד בנושא".

ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' התייחס בפודקאסט שלו לנפגעים העיקרים משובם של הפצועים. "ג'ארד קנינגהאם בטוח ייפגע, אין ספק שהדקות שלו יקוזזו ואולי הוא אפילו ישוחרר. אבל גם טימופיי מוזגוב ייפגע. דלי חייב להמשיך לשחק בזכות ההגנה והקליעה שלו, אבל מוזגוב הפך לנטל בזמן האחרון. אני חושב שבסופו של דבר זה יביא גם לפחות דקות של לברון. הוא אמור לשחק בין 34-35 דקות למשחק, לא יותר. אני לא חושב שהוא ישחק יותר מ-40 דקות, יהיה קל יותר לשחק עם הדקות שלו. הקאבס לא לגמרי מתישים אותו עד עכשיו, אבל זה בהחלט יעזור לו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מנותק. בלאט/AP

במשחק הבא של בלאט, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי מול בוסטון, בלאט שוב יחזור לעיר נעוריו, וחברי הילדות כבר מתכוננים למפגש המחודש עמו. גארי ברנסון, הנחשב לאחד מחבריו הקרובים, התראיין ל'בוסטון הראלד' ושפך אור על ההתמודדויות היומיומיות של מאמן קליבלנד.

"הוא עושה עבודה טובה ונשאר אותו דבר. זה אותו בחור שגדל איתי. זה נראה כאילו הוא מעולם לא עזב. היו לו הרבה קשיים בעונה שעברה. דיברנו הרבה אחרי רצף ההפסדים של קליבלנד בעונה שעברה, והוא היה בדאון. אבל הוא התגבר גם על זה".

"דיוויד החליט לא לקרוא שום דבר שמתפרסם לגבי קליבלנד בתקשורת. זה ריטואל שמלווה אותו מהימים באירופה, כשכל מה שהיה קשור אליו ואל הקבוצה שלו נבחן וספג ביקורת תמידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully