וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט סופרת מחדש: "זו הקלה, אפשר להתרכז בדברים חשובים באמת"

הווריירס כבר חושבים על הרצף הבא. קרי מתנחם ב"פינה המיוחדת ששמורה לנו בדפי ההיסטוריה", דריימונד גרין מנסה "להסתכל על התמונה הרחבה", ולוק וולטון מאוכזב מהלו"ז הצפוף. וגם: ההישג של הבאקס והירידות ברשת

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מהתחלה. סטפן קרי מאוכזב/AP

המספרים

* שני הרצפים הארוכים בתולדות ה-NBA נקטעו על ידי מילווקי, שעצרה גם את רצף 33 הניצחונות של הלייקרס בעונת 1971/72.

* המאזן של מילווקי מול פיינליסטיות העונה שעברה: 1:2. המאזן שלה מול יתר הקבוצות הוא 14:8.

* לראשונה העונה, גולדן סטייט ירדה מ-100 נקודות.

* הווריירס דייקו רק בשש שלשות מ-26 נסיונות, 23 אחוז בלבד. זה האחוז השני הכי נמוך שלהם העונה.

* גולדן סטייט בדקות שסטף קרי לא היה על המגרש הלילה: 5 מ-21 מהשדה, ומינוס 13.

* הווריירס דייקו ב-16 אחוז בלבד מה-Restricted Area (האזור שבקרבת הטבעת), האחוז הכי נמוך שלהם ב-20 השנים האחרונות.

* יאניס אנטטקומפו רשם טריפל דאבל ראשון בקריירה, והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הבאקס שמגיע לציון הדרך הזה.

אוהדת מילווקי באקס. AP
עשו זאת שוב. אוהדת מילווקי מבסוטה/AP

אחרי 249 ימים, גם זה הגיע. רצף הניצחונות של גולדן סטייט הסתיים בעיתוי לא צפוי עם הפסד 108:95 מול מילווקי, והספירה, שהגיעה ל-28 מהעונה שעברה, נעצרה שישה משחקים לפני שבירת השיא ההיסטורי של הלייקרס מעונת 1971/72. כעת הלוחמים יחזרו לחמישה משחקי בית רצופים וינסו להתחיל רצף חדש, כולל ניצחון על אותה מילווקי שתבוא להתארח באוקלנד בעוד חמישה ימים.

"אנחנו מאוכזבים שזה הסתיים, לא קל לחוות הפסד ראשון במיוחד אחרי שכל הזמן תהינו עד כמה רחוק אפשר להגיע עם זה, אבל אנחנו גאים בהישג הזה, ולפתוח את העונה ב-1:24 למרות כל מיני פציעות ולוח זמנים לא קל זה דבר נהדר", אמר סטפן קרי בסיום. "אנחנו מצפים לחזור הביתה עכשיו, היה לנו רואד טריפ לא קל, אנחנו צריכים לחזור למה שאפיין אותנו לפני המשחק הזה. היינו בטוחים שאפשר לנצח, זה מה שהביא אותנו לפה. רצינו לשחק הכי טוב שאפשר ולהראות כמה שיותר אנרגיות, אבל היו כמה מהלכים שלא הלכו".

קרי הוסיף: "אנחנו כל כך נהנים בעונה הרגילה כי הפקנו הרבה לקחים בדרך לכאן, והבנו מה צריך כדי לבנות מנטליות מנצחת עד הפלייאוף. אולי לא תנצח בכל משחק, אבל לפחות תדע שכשתגיע לדבר האמיתי, תהיה הכי מוכן שאפשר. קשה לבחור רגע אחד מיוחד, כל משחק היה מיוחד. למרות שלא שברנו את השיא של הלייקרס שמורה לנו פינה מיוחדת בדפי ההיסטוריה בתור הקבוצה שפתחה את העונה הכי טוב, ועכשיו אנחנו צריכים להסתכל על התמונה הכוללת, ולהיות מוכנים למה שיקרה באפריל".

עוד באותו נושא

סיום לא צפוי לרצף: מילווקי הפתיעה את גולדן סטייט עם 95:108 ביתי

לכתבה המלאה
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
לו"ז עמוס במיוחד. קליי תומפסון/AP

"כבר הגענו הכי רחוק שיש, ככה שאנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לחזור לשם", הבטיח דריימונד גרין. "אנחנו מכירים אחד את השני טוב יותר, כולם מורגלים יותר לסגנון המשחק. היום החטאנו הרבה זריקות שבדרך כלל אנחנו קולעים. צריך לתת למילווקי קרדיט, אבל לזכור שהיינו מתחת לרמה שלנו. לא היינו חדים התקפית והגנתית. אנחנו יכולים להיות הרבה יותר חדים, אבל כשנחזור לרמה הרגילה שלנו, וזה יקרה בקרוב, אולי נתחיל רצף חדש. למרות שמאוד רצינו להמשיך את הרצף הזה, לרגע לא הרגשנו שזה כמו פלייאוף בשבילנו. היינו בפלייאוף, אנחנו יודעים מה זה אומר. זה אפילו לא קרוב. הייתי אומר שעכשיו יש אנחנו אפילו מרגישים שהוקל לנו, אפשר לחזור להתרכז בדברים החשובים באמת".

לוק וולטון, שרשם הפסד ראשון כמאמן ראשי, אמר: "התחושה שבאה אחרי הפסד לא השתנתה. כמו בימים שהייתי שחקן וכמו בימים שהייתי עוזר מאמן, זה עדיין מבאס. נראה שלוח הזמנים שלנו 'התגבר' עלינו. היינו די כבדים במחצית הראשונה, לא שיחקנו באגרסיביות הרגילה שלנו. הייתה תחושה שהם משחקים את הכדורסל שלנו, ולא להיפך. צריך לתת להם הרבה קרדיט. אמרתי לשחקנים שירימו את הראש, שמה שהם השיגו עד כאן הוא באמת מיוחד. צריך להתרכז בכמה כיף הרצף הזה היה. ההישג הזה מטורף. באימונים לא באמת חשבנו על זה, אבל אתה מדליק את הטלוויזיה, מסתכל ב-ESPN, נזכר בזה ופשוט צוחק".

לפחות הם נהנו בטיסה חזרה הביתה

והיה גם קרב עקיצות בין מילווקי לגולדן סטייט בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully